main logo
3829

O companie din România, acuzată că a lăsat fără mobilă și moldoveni

Mai multe persoane din R. Moldova, care au achitat avansul pentru o bucătărie realizată la comandă, sunt nemulțumite că reprezentanții companiei producătoare nu mai răspund la apelurile telefonice. Oamenii sunt îngrijorați că ar putea rămâne fără bucătării, dar și fără banii achitați în avans, așa cum s-a întâmplat în România în luna decembrie a anului trecut, când cele 14 magazine ale companiei moldovenești s-au închis, iar clienții au rămas prejudiciați.

O companie din România, acuzată că a lăsat fără mobilă și moldoveniFoto: bismobilkitchen.md

Reiterăm, este vorba despre companii diferite, cu sisteme de evidență și echipe diferite. BK Moldova activează în regim normal fără abateri de la program. Toți clienții din R. Moldova își vor primi bucătăriile conform proiectului aprobat. Momentan, nu există factori de risc pentru comenzile Dvs”, se menționează în postarea de pe Facebook, transmite Știri.md cu referire la ZdG.

Câteva zile mai târziu, mai mulți clienți din R. Moldova ai companiei, care sunt în așteptarea bucătăriilor, au început să posteze mesaje de nemulțumire pe rețelele de socializare referitor la faptul că reprezentanții BK nu mai răspund la apelurile telefonice.

Unii dintre ei au primit mesaje prin care sunt anunțați că momentan compania BK se confruntă cu provocări ce țin de furnizori și că în această perioadă nu preiau comenzi noi. În aceleași mesaje, clienții sunt rugați să nu revină cu apeluri telefonice din cauza numărului mare de solicitări, dar sunt asigurați că toate comenzile făcute anterior vor fi onorate.

Detalii aici.

Vezi și:

România: Mai mulți oameni, falimentați din cauza unor magazine închise

Spune-ne opinia ta

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării