Comunicați țării o știre importantă!×
25 iunie
  • 1
  • 1

Urmele vieții extraterestre, descoperite în Africa de Sud

Cercetătorii de la Centrul de Biofizică Moleculară din Franța au descoperit, în munții Makhonjwa din Africa de Sud, urmele vieții extraterestre. Elemente de materie organică au fost găsite într-un sediment vulcanic de acum 3,3 miliarde de ani.

Foto: gadgetreport.ro

Este pentru prima data când descoperim carbon cu origini extraterestre în rocile tereste’’, a declarat expertul Frances Westall, transmite Știri.md cu referire la gadgetreport.ro.

Potrivit acestuia, prezenta materiei organice cu origini necunoscute, extraterestre, se datorează, cel mai probabil, unui meteorit care a lovit zona respectivă în urmă cu câteva miliarde de ani.

Descoperirea făcută în perimetrul vulcanic Josefsdal Chert, realizată cu un spectroscop EPR (electron paramagnetic resonance), este, potrivit experților, încă o dovadă clară că există și alte forme de viață în Univers.

În sedimentele cu origini extraterestre au fost găsite nanoparticule de nichel, crom și fier, aranjate într-o formă specială.

„Este vorba de așa numitele spineluri cosmice, formate în timpul intrării obiectelor extraterestre în atmosfera Pământului”, a explicat inginerul chimist Didier Gourier, de la Universitatea PSL.

,,Nu știm încă ce formă a luat odată această materie organică veche și nici nu putem fi siguri dacă ploaia de meteoriți a avut legătură cu evoluția vieții așa cum o știm astăzi. Totuși, este o descoperire importantă în știința organicii extraterestre’’, a mai spus acesta.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați