Comunicați țării o știre importantă!×
Hot news
Deputatul independent Viorel Melnic și-a depus mandatul
17 Iul. 15:26
·
Lavrov: Rusia nu intenţionează să recunoască independenţa Donbasului
  • 3
17 Iul. 14:3384
Lavrov: Rusia nu intenţionează să recunoască independenţa Donbasului

Federaţia Rusă nu va recunoaşte independenţa autoproclamatelor republici Doneţk şi Lugansk din Donbas (estul Ucrainei), dar speră că autorităţile de la Kiev vor iniţia negocieri directe cu rebelii, iar în final le vor acorda un 'statut special' celor două regiuni, a declarat ministrul de externe rus Serghei Lavrov într-un interviu apărut miercuri în săptămânalul rusesc 'Argumentî i faktî'.

• 3

NASA a descoperit sigla Star Trek pe lună

NASA a descoperit una dintre cele mai interesante caracteristici ale topografiei planetei Marte: sigla "Star Trek".

Foto: libertatea.ro

Forma a fost reperată pe o dună de către sonda de recunoaștere Mars Reconnaissance Orbiter (MRO), care folosește cea mai puternică tehnologie optică denumită HiRISE (High Resolution Imaging Science Experiment), transmite Știri.md cu referire la libertatea.ro.

Mai exact, „sigla Star Trek” a fost găsită pe Hellas Planitia, o câmpie prăfuită aflată într-un crater de impact gigantic din emisfera sudică a planetei roșii.

William Shatner, actorul care l-a interpretat pe căpitanului James T. Kirk din „Star Trek” , a preluat poza de la NASA și a scris pe Twitter că aceasta seamănă cu sigla filmului SF.

Desigur, sigla din „Star Trek” descoperită pe Marte este, de fapt, o formă creată prin amestecul de nisip, lavă și vânt.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați