Ar fi existat viață pe Marte. Descoperirea uriașă făcută de oamenii de știință

O echipă de cercetători au găsit dovezi că a existat cândva viață pe Planeta Roșie, potrivit metro.co.uk. Cercetătorii din Ungaria au analizat un meteorit căzut pe Pământ la sfârșitul anilor 70 și au găsit urme de materie organică, inclusiv diferite forme de bacterii.

Ar fi existat viață pe Marte. Descoperirea făcută de oamenii de știință

Acestea fac dovada faptului că ar fi existat cândva viață pe Marte și de ce nu și pe alte planete. Roca spațială numită ALH-77005 a fost găsită pe dealurile Allan din Antarctica de o echipă de la Institutul Național de cercetări din Japonia, transmite Ştiri.md cu referire la realitatea.net.

"Analiza unui meteorit marțian care a ajuns pe pământ ar putea schimba înțelegerea Universului. Apa subterană este o dovadă puternică pentru asemănarea din trecut dintre Marte și Pământ, sugerează o evoluție similară într-o oarecare măsură", a spus Dr. Heggy de la Universitatea din California de Sud.

"Ne ajută să înțelegem asemănările cu propria noastră planetă și dacă trecem prin aceleași schimbpări climatice ca Marte", a mai adăugat el.

Înțelegerea evoluției planetei Marte este esențială pentru înțelegea evoluției pe termen lung, iar apa subterană este elementul cheie din procesul de cercetare.

Cea mai recentă cercetare se bazează pe constatările NASA cum că sistemele de apă sunt active.