24 sep, 2021 01:36
0
894

Cristiano Ronaldo, apariție de 300.000 de euro la antrenamentul lui United

24 sep, 2021 01:36
0
894

Cristiano Ronaldo (36 de ani) a sosit la antrenamentul lui Manchester United conducând un Bentley, în valoare de aproape 300.000 de euro.

Cristiano Ronaldo, apariție de 300.000 de euro la antrenamentul lui United

Cristiano Ronaldo, un colecționar de mașini de lux, a atras toate privirile când a apărut la baza din Carrington la volanul unui Bentley Flying Spur. Starul portughez a fost urmat de doi oameni de securitate, într-un Range Rover, transmite Știri.md cu referire la gsp.ro.

Cristiano Ronaldo, posesorul unui Bentley Flying Spur

Bentley Flying Spur poate să depășească suma de 300.000 de euro, în funcție de dotările alese. Bolidul atinge o viteză maximă de 333 km/oră.

Mașina aleasă de Ronaldo pentru primul antrenament la United

Atacantul portughez este un împătimit al mașinilor de lux și se poate lăuda cu o colecție de 18 bolizi.

La primul antrenament de la revenirea în Anglia, Cristiano Ronaldo a condus un Lamborghini Aventador, estimat la aproape 200.000 de euro.

La începutul acestei veri, Ronaldo a fost văzut făcând un tur al fabricii Ferrari Maranello și se speculează că a comandat un Ferrari Monza în valoare de 1,6 milioane de euro.

Însă, nu Ferrari Monza este cea mai scumpă mașină din garajul lui Ronaldo, ci Bugatti Centodieci, pentru care portughezul a cheltuit 9 milioane de euro.

Cristiano Ronaldo, colecție impresionantă de mașini

Cristiano e fan Bugatti. Lusitanul are în colecția sa impresionantă trei exemplare de vis: Centodieci (9 milioane de euro), Chiron (3 milioane) și Veyron (1,6 milioane).

În garaj se mai găsesc un Ferrari F430, un Rolls Royce Phantom, un Lamborghini Aventador, un Maserati GranCabrio, un Bentley Continental GTC și McLaren Senna.

La aniversarea de acum 2 ani, Cristiano și-a dăruit și un Mercedes G Wagon, de 700.000 de euro.

Se spune că Ronaldo are o colecție de mașini cu o valoare uimitoare, de peste 18 milioane de euro.

Cristiano Ronaldo, un colecționar de mașini de lux, a atras toate privirile când a apărut la baza din Carrington la volanul unui Bentley Flying Spur. Starul portughez a fost urmat de doi oameni de securitate, într-un Range Rover, transmite Știri.md cu referire la gsp.ro.

Cristiano Ronaldo, posesorul unui Bentley Flying Spur

Bentley Flying Spur poate să depășească suma de 300.000 de euro, în funcție de dotările alese. Bolidul atinge o viteză maximă de 333 km/oră.

Mașina aleasă de Ronaldo pentru primul antrenament la United

Atacantul portughez este un împătimit al mașinilor de lux și se poate lăuda cu o colecție de 18 bolizi.

La primul antrenament de la revenirea în Anglia, Cristiano Ronaldo a condus un Lamborghini Aventador, estimat la aproape 200.000 de euro.

La începutul acestei veri, Ronaldo a fost văzut făcând un tur al fabricii Ferrari Maranello și se speculează că a comandat un Ferrari Monza în valoare de 1,6 milioane de euro.

Însă, nu Ferrari Monza este cea mai scumpă mașină din garajul lui Ronaldo, ci Bugatti Centodieci, pentru care portughezul a cheltuit 9 milioane de euro.

Cristiano Ronaldo, colecție impresionantă de mașini

Cristiano e fan Bugatti. Lusitanul are în colecția sa impresionantă trei exemplare de vis: Centodieci (9 milioane de euro), Chiron (3 milioane) și Veyron (1,6 milioane).

În garaj se mai găsesc un Ferrari F430, un Rolls Royce Phantom, un Lamborghini Aventador, un Maserati GranCabrio, un Bentley Continental GTC și McLaren Senna.

La aniversarea de acum 2 ani, Cristiano și-a dăruit și un Mercedes G Wagon, de 700.000 de euro.

Se spune că Ronaldo are o colecție de mașini cu o valoare uimitoare, de peste 18 milioane de euro.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

14 ianuarie, 00:13
0
211

Maserati revine în motorsport: Va concura în Formula E din 2023

14 ianuarie, 00:13
0
211

Constructorul italian de mașini de lux a anunțat că revine, oficial, în motorsport. Maserati va concura în Formula E începând din sezonul 2023. Astfel, marca italiană va concura, pentru prima dată din 1957, într-o categorie cu monoposturi.

Maserati revine în motorsport: Va concura în Formula E din 2023Foto: automarket.ro

Maserati va concura în Formula E din 2023. Acest lucru marchează revenirea mărcii italiene în competițiile cu monoposturi după o pauză lungă de 65 de ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În 2023, competiția de monoposturi electrice, Formula E, va intra într-o nouă eră odată cu introducerea monoposturilor Gen3.

Constructorul italian va concura în parteneriat cu o echipă existentă din acest campionat.

Nu se știe exact cu cine va face echipă, însă rivalii de la DS, care fac parte din Grupul Stellantis, concurează în parteneriat cu echipa chineză Techeetah.

Maserati va produce un propulsor electric care va dezvolta un total de 350 de kilowați, așa cum prevede viitorul regulament tehnic pentru mașinile Gen3.

CEO-ul companiei, Davide Grasso, a declarat că brand-ul Maserati „revine la originile sale din motorsport” și este mândru de faptul că „Maserati este primul constructor italian care va participa în Campionatul Mondial de Formula E”. El a încheiat spunând că „noul an nu putea să înceapă mai bine”.

Maserati a concurat în Formula 1, ca echipă de uzină, între 1950 și 1957.

Cu ajutorul legendarului monopost 250F, Juan Manuel Fangio a câștigat cel de-al cincilea și ultimul său titlu din Formula 1, stabilind recordul pentru cel mai titrat pilot, care avea să rămână în picioare până în 2003.

Monopostul 250F a fost utilizat și de echipele private până la finalul sezonului 1960.

Pe lângă Formula 1, Maserati a cunoscut un succes major și în campionatul FIA GT, grație lui MC12 GT1.

Mașina, preparată de către echipa Vitaphone, a câștigat titluri consecutive în 2006, 2007, 2008 și în 2009.

Un an mai târziu, campionatul FIA GT și-a schimbat numele în Campionatul Mondial GT1.

În 2010, Maserati a câștigat ultimul său titlu în această categorie, înainte ca marca să se retragă din motorsport la sfârșitul aceluiași an.

Maserati va concura în Formula E din 2023. Acest lucru marchează revenirea mărcii italiene în competițiile cu monoposturi după o pauză lungă de 65 de ani, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În 2023, competiția de monoposturi electrice, Formula E, va intra într-o nouă eră odată cu introducerea monoposturilor Gen3.

Constructorul italian va concura în parteneriat cu o echipă existentă din acest campionat.

Nu se știe exact cu cine va face echipă, însă rivalii de la DS, care fac parte din Grupul Stellantis, concurează în parteneriat cu echipa chineză Techeetah.

Maserati va produce un propulsor electric care va dezvolta un total de 350 de kilowați, așa cum prevede viitorul regulament tehnic pentru mașinile Gen3.

CEO-ul companiei, Davide Grasso, a declarat că brand-ul Maserati „revine la originile sale din motorsport” și este mândru de faptul că „Maserati este primul constructor italian care va participa în Campionatul Mondial de Formula E”. El a încheiat spunând că „noul an nu putea să înceapă mai bine”.

Maserati a concurat în Formula 1, ca echipă de uzină, între 1950 și 1957.

Cu ajutorul legendarului monopost 250F, Juan Manuel Fangio a câștigat cel de-al cincilea și ultimul său titlu din Formula 1, stabilind recordul pentru cel mai titrat pilot, care avea să rămână în picioare până în 2003.

Monopostul 250F a fost utilizat și de echipele private până la finalul sezonului 1960.

Pe lângă Formula 1, Maserati a cunoscut un succes major și în campionatul FIA GT, grație lui MC12 GT1.

Mașina, preparată de către echipa Vitaphone, a câștigat titluri consecutive în 2006, 2007, 2008 și în 2009.

Un an mai târziu, campionatul FIA GT și-a schimbat numele în Campionatul Mondial GT1.

În 2010, Maserati a câștigat ultimul său titlu în această categorie, înainte ca marca să se retragă din motorsport la sfârșitul aceluiași an.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
6 ianuarie, 23:14
0
446

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpace

6 ianuarie, 23:14
0
446

Constructorul american de mașini premium a prezentat, în cadrul evenimentului CES din Las Vegas, conceptul InnerSpace. Mașina este complet autonomă, iar interiorul a fost proiectat special pentru a oferi senzația de relaxare într-un mediu luxos.

Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpaceFoto: automarket.ro

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Cadillac a dezvăluit, în cadrul târgului de tehnologie anual CES, conceptul InnerSpace, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Mașina a fost prezentată în mod virtual, după ce General Motors, grupul din care face parte și Cadillac, a anunțat că nu va participa fizic la acest eveniment din cauza situației pandemice.

Noul Cadillac InnerSpace este al treilea concept din seria de mașini „Space”, după ce, anul trecut, marca americană a dezvăluit conceptele PersonalSpace și SocialSpace.

Noul InnerSpace este un concept complet autonom, iar habitaclul premium a fost desenat pentru a oferi senzația de relaxare și de spațiu mare, similar unui salon de lux.

În locul comenzilor tradiționale (volan, levier al transmisiei, pedale) este amplasat un ecran panoramic LED, care permite ocupanților să acceseze diferitele funcții ale lui InnerSpace.

Printre dotările incluse se numără un sistem de realitate augmentată, un sistem multimedia pentru vizionarea filmelor sau accesarea unor jocuri video.

Habitaclul este înconjurat de geamuri mari în părțile laterale, precum și pe acoperiș, mașina având, în mare parte, o suprafață din sticlă.

Cadillac InnerSpace dispune de mai multe module de baterii Ultium, amplasate în diferite locuri, față de tradiționalul mod de a avea un acumulator amplasat central.

Astfel, spațiul la interior este foarte mare, iar garda la sol este mică, ceea ce îi oferă lui InnerSpace o dinamică și o siluetă sportivă.

Întrebat despre acest concept, Bryan Nesbitt, directorul executiv General Motors, a declarat că „electrificarea și conducerea autonomă vor schimba fundamental rolul vehiculelor și experiențele de care au parte clienții”. Conceptul InnerSpace reprezintă un experiment capabil să ofere un nivel înalt de confort pasagerilor.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
30 dec, 2021 00:21
0
224

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo special

30 dec, 2021 00:21
0
224

Constructorul italian de automobile celebrează a 75-a aniversare cu un logo special. În 2022, producătorul de la Maranello urmează să lanseze primul SUV din istoria sa.

Ferrari marchează a 75-a aniversare cu un logo specialFoto: captură video

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

În 1947, marele Enzo Ferrari înființa la Maranello uzina auto care îi poartă numele și în ziua de azi, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

În același an, apărea 125 S, primul model care a purtat celebra emblemă a Căluțului Cabrat.

În 2022, Ferrari împlinește 75 de ani și marchează momentul cu un logo aniversar.

Anul care urmează este foarte important pentru constructorul de la Maranello: este așteptat să lanseze pe piață primul SUV din istoria sa (Purosangue), dar și o versiune decapotabilă pentru actualul 296 GTB.

Desigur, vor urma și alte modele speciale din familia Icona.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
18 ianuarie, 00:13
0
400

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în Europa

18 ianuarie, 00:13
0
400

În 2021, Dacia a comercializat 537.095 de unități la nivel global și a reușit, în premieră, să fie al treilea cel mai vândut brand către clienții particulari din Europa. Sandero și Duster au contribuit la succesul producătorului de la Mioveni.

Dacia, al treilea cel mai vândut brand către persoane fizice în EuropaFoto: automarket.ro

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Chiar dacă industria auto a fost, și în 2021, afectată de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori, Dacia a reușit câteva performanțe notabile, în ceea ce privește vânzările modelelor din portofoliu, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Anul trecut, producătorul de la Mioveni a comercializat 537.095 de vehicule, cu 3.1% mai multe față de 2020.

Mai mult, Dacia a înregistrat o creștere a cotei sale de piață cu 0.1%, până la 3.5%.

În 2021, Dacia a atins în Europa o cotă de piață de 6.2%, în segmentul vânzărilor către persoanele fizice.

Astfel, în premieră, Dacia a fost al treilea cel mai vândut brand în rândurile acestei categorii de public.

Așa cum era de așteptat, Sandero și Duster au contribuit la acest succes. Pentru al cincilea an consecutiv, Sandero a fost cel mai vândut model din Europa către clienții persoane fizice.

În total, anul trecut, Dacia a vândut 226.805 exemplare, din care 90% au fost reprezentante de cea de-a treia generație a modelului.

La rândul său, Duster a fost din nou cel mai vândut SUV din Europa către clienții particulari.

Marca românească, deținută de gigantul francez Renault, a comercializat (anul trecut) 186.001 exemplare Duster pe toate piețele, astfel că acest model a depășit 2 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2010.

Și Dacia Spring a reușit să se facă remarcată pe piața vehiculelor 100% electrice.

În 2021 au fost vândute 27.876 de exemplare și au fost înregistrate peste 46.000 de comenzi până la finalul anului.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate
4 ianuarie, 23:14
0
531

Oficial: Hyundai nu oprește dezvoltarea motoarelor termice

4 ianuarie, 23:14
0
531

Hyundai a confirmat că nu oprește dezvoltarea motoarelor termice. Acest anunț vine după ce în presa din Coreea de Sud au apărut informații potrivit cărora, marca asiatică și-ar fi închis departamentul de dezvoltare a motoarelor cu combustie internă.

Oficial: Hyundai nu oprește dezvoltarea motoarelor termiceFoto: automarket.ro

În urmă cu câteva zile, două publicații din Coreea de Sud anunțau că Hyundai și-ar fi închis departamentul de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Institutului de Cercetare Namyang, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum, un reprezentant al companiei a infirmat aceste zvonuri.

"Hyundai Motor Group poate confirma, în urma speculațiilor apărute recent în presă, că nu oprește dezvoltarea motoarelor termice.

Grupul este dedicat în a oferi un portofoliu puternic de motorizări clienților din întreaga lume, care include atât motoare termice cu un grad mare de eficiență, cât și unități electrice cu zero emisii", a transmis Michael Stewart, Senior Group Manager în cadrul Hyundai Motor America, publicației Motor1.

Până în 2035, Hyundai vrea să devină un brand pur electric în Europa. Această strategie va fi extinsă la majoritatea piețelor importante pentru marcă din întreaga lume.

Tot în urma apariției unor speculații în presă, Hyundai a infirmat recent oprirea dezvoltării motoarelor alimentate cu hidrogen.

În urmă cu câteva zile, două publicații din Coreea de Sud anunțau că Hyundai și-ar fi închis departamentul de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Institutului de Cercetare Namyang, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acum, un reprezentant al companiei a infirmat aceste zvonuri.

"Hyundai Motor Group poate confirma, în urma speculațiilor apărute recent în presă, că nu oprește dezvoltarea motoarelor termice.

Grupul este dedicat în a oferi un portofoliu puternic de motorizări clienților din întreaga lume, care include atât motoare termice cu un grad mare de eficiență, cât și unități electrice cu zero emisii", a transmis Michael Stewart, Senior Group Manager în cadrul Hyundai Motor America, publicației Motor1.

Până în 2035, Hyundai vrea să devină un brand pur electric în Europa. Această strategie va fi extinsă la majoritatea piețelor importante pentru marcă din întreaga lume.

Tot în urma apariției unor speculații în presă, Hyundai a infirmat recent oprirea dezvoltării motoarelor alimentate cu hidrogen.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
31 dec, 2021 00:21
1
614

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debutează

31 dec, 2021 00:21
1
614

Constructorul german de automobile a publicat noi teasere video cu viitorul concept Vision EQXX. Acesta ar urma să aibă o autonomie de până la 1.000 de kilometri, iar debutul este programat pentru data de 3 ianuarie.

Noi teasere cu viitorul concept Mercedes-Benz Vision EQXX: Când debuteazăFoto: diez.md

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului concept electric Vision EQXX în vara acestui an, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Cum data debutului, adică 3 ianuarie 2022, se apropie cu pași rapizi, constructorul din Stuttgart a publicat acum alte două teasere video din care mai aflăm câteva detalii interesante.

Spre exemplu, nemții ar urma să echipeze noul concept Vision EQXX cu panouri solare, lucru care l-ar ajuta să atingă autonomia de 1.000 de kilometri menționată anterior de producător.

Apoi aflăm că pentru a-l dezvolta, Mercedes-Benz a folosit o tehnologie (Software in the Loop) care îi permite să simuleze absolut tot ceea ce ține de mașină, inclusiv să fie condusă în spațiul virtual.

Nu în ultimul rând, un inginer vorbește despre elementele aerodinamice active ale conceptului.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
4 ianuarie, 17:58
0
800

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electrice

4 ianuarie, 17:58
0
800

Distanţa care a depăşit cu mult media industriei de aproximativ 300 de kilometri a fost calculată folosind simulări digitale interne ale condiţiilor de trafic din viaţa reală.

Mercedes anunţă revoluţia în domeniul maşinilor electriceFoto: captură video

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Cu toate acestea, o versiune oficială a lui Vision EQXX, care va fi prezentată în primăvară, va fi capabilă să parcurgă aproape o distanţă dublă faţă de un Tesla Model S complet încărcat, a spus producătorul german, scrie Financial Times, transmite Știri.md cu referire la Mediafax.

Vehiculul va fi disponibil din 2024 sau 2025, dar probabil că nu va avea întreaga distanţă a prototipului.

În schimb va folosi densitatea bateriei din EQXX pentru a face o maşină mai eficientă şi mai uşoară.

"Toate elementele pe care le vedem în această maşină vor intra în producţia de serie", a anunţat Markus Scäfer, directorul tehnologic al Mercedes.

"Probabil că nu avem nevoie de această gamă într-o maşină compactă, dar acum putem reduce dimensiunea bateriei, putem avea chiar şi o baterie mult mai mică decât vedem aici în EQXX. Asta înseamnă costuri mai mici ale automobilului", a adăugat Markus Scäfer.

Anul trecut, Mercedes a lansat o versiune electrică, EQS, care este capabilă să parcurgă mai mult de 650 de kilometri cu o singură încărcare.

Pachetul de baterii din Vision EQXX are cu 50% mai puţin volum şi este cu 30% mai uşor.

O maşină bio

Produsele sunt realizate din materiale bio, pe bază de mătase. Compania a folosit materiale în parteneriat cu o firmă germană care produce mătase vegană biotehnologică.

Mercedes-Benz a dezvăluit ieri noul vehicul şi au promis că vor oferi eficienţă la un nivel nou.

“Mişcaţi de ideea de impact zero asupra planetei noastre şi de o utilizare extrem de responsabilă a energiei verzi, i-am inspirat pe inginerii noştrii să îşi depăşească limitele şi mai mult”, a explicat compania într-un comunicat.

Materialele durabile utilizate sunt cele care reduc amprenta de carbon a maşinii, iar mătasea vegană este 100% biodegradabilă, reciclabilă şi cu zero deşeuri.

Potrivit companiei, fabricarea de materiale vegane pentru maşinile moderne a crescut semnificativ. Se pare că nu este pentru prima dată când compania foloseşte materiale eco. 

Mercedes s-a angajat să devină o marcă exclusiv electrică până în anul 2030. Compania a fost criticată pentru deţinerea unei echipe de Formula 1, ale cărei maşini funcţionează cu combustibili fosili.

Cu toate acestea, modelul electric a fost dezvoltat cu ajutorul echipelor campioane de Formula 1 şi Formula E ale Mercedes-Benz.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
28 dec, 2021 00:14
0
317

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023

28 dec, 2021 00:14
0
317

Prototipul viitorului Rolls-Royce Spectre, primul model cu zero emisii al mărcii britanice, a fost surprins, în premieră, în teste. Versiunea de serie va ajunge pe piață în trimestrul al patrulea din 2023.

Primul Rolls-Royce electric va ajunge pe piață în 2023Foto: automarket.ro

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Până în 2030, Rolls-Royce va deveni marcă pur electrică, iar primul model cu zero emisii al britanicilor va fi denumit Spectre, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Acesta va debuta pe piață în al patrulea trimestru din 2023, iar primele imagini teaser au fost publicate în luna septembrie.

Acum, prototipul viitorului Spectre a fost surprins, pentru prima oară, în teste.

Mașina va fi dezvoltată pe o platformă proprie Rolls-Royce (numită Architecture of Luxury), una pe care o împarte cu Ghost, Phantom și Cullinan.

Deși e acoperit de camuflaj, se poate observa că prototipul seamănă izbitor cu Wraith. Există, desigur, câteva diferențe, spre exemplu profilul lateral.

Rolls-Royce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că, până în momentul debutului, prototipurile vor parcurge 2.5 milioane de kilometri, echivalentul a 400 de ani de utilizare.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
25 dec, 2021 23:24
0
612

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la Tokyo

25 dec, 2021 23:24
0
612

Constructorul nipon de automobile își anunță prezența la Salonul Auto de la Tokyo cu o serie de concepte interesante, inclusiv unul pur electric denumit Subaru STI E-RA Concept.

Imagini cu viitorul concept electric Subaru STI E-RA: Debutează la TokyoFoto: automarket.ro

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Ediția din 2022 a Salonului Auto de la Tokyo își deschide porțile la mijlocul lunii ianuarie, transmite Știri.md cu referire automarket.ro.

Printre constructorii de automobile care vor fi prezenți în capitala Japoniei se numără și Subaru.

Standul mărcii nipone va găzdui, printre altele, o serie de concepte care vor purta emblema STI.

Primul dintre ele, și poate cel mai important, este denumit Subaru STI E-RA Concept și este "un studiu de design al unui vehicul de competiție pentru era neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon", după cum îl descriu reprezentanții companiei.

Cu alte cuvinte, nu va evolua într-un model de serie.

Cel puțin nu în totalitate. Unele elemente de design vor fi, însă, adaptate și se vor regăsi pe viitoarele modele Subaru. Farurile LED sub forma literei C, capota cu prize de aer încorporate și spoilerul față sunt numai câteva exemple.

Tot la Tokyo, Subaru va prezenta trei concepte "STI Performance" bazate pe modele deja existente.

Unul dintre ele este bazat pe WRX S4 STI Sport R și propune elemente aerodinamice vopsite în roz, eleron din carbon și o bară față redesenată.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
11 ianuarie, 00:13
0
331

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din Europa

11 ianuarie, 00:13
0
331

Constructorul american de automobile electrice se pregătește să lanseze un model nou, destinat exclusiv pieței auto din Europa. Din primele informații, noua mașină se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3.

Tesla pregătește un Model 3 break, disponibil doar pe piața din EuropaFoto: automarket.ro

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Tesla va lansa, în viitorul apropiat, o mașină care va fi disponibilă numai în Europa, transmite Știri.md cu referire la automarket.ro.

Aceasta se va numi Model Q și va fi o variantă break a lui Model 3, care este comercializat la nivel global.

Deși nu există imagini oficiale sau un teaser cu viitorul Model Q (sunt disponibile numai imagini prelucrate digital de un artist), se pare că noua mașină va avea o caroserie de tipul shooting brake și va dispune, evident, de 5 uși.

Mai mult, pentru a crea un spațiu de încărcare mai mare, este foarte probabil ca noul Model Q să aibă un ampatament mai lung și mai lat decât Model 3.

Pe baza primelor informații, noul Model Q va împărtăși aceleași propulsoare electrice cu Model 3.

Asta înseamnă că va putea fi echipat cu propulsorul de 351 de cai putere (nivelul numit Standard) sau cu versiunea Performance, de 462 de cai putere.

Nu este exclus, însă, ca Model Q să primească și propulsoare de la Model Y, adică versiunea în Standard 441 de cai putere și în versiunea Performance 513 cai putere.

Deocamdată, nu există informații cu privire la autonomie, capacitatea acumulatorului și prețuri.

Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...