main logo
797

Un nou Centru comercial și asistență clienți al Apă-Canal, inaugurat

Un nou Centru comercial și asistență clienți al întreprinderii municipale „Apă-Canal Chișinău” a fost inaugurat astăzi de către șeful instituției, Valeriu Meșca, și primarul interimar al capitalei, Ruslan Codreanu.

Un nou Centru comercial și asistență clienți al Apă-Canal, inaugurat

În cadrul evenimentului a fost prezentat noul Centru, situat în sediul întreprinderii „Apă-Canal Chișinău”, care este dotat cu cele mai performante tehnologii informaţionale pentru deservirea rapidă a clienţilor, transmite Știri.md cu referire la moldpres.

Directorul întreprinderii, Valeriu Meșca, a specificat că deschiderea noului Centru va permite oferirea unor servicii de calitate. „Angajații Centrului vor acorda consumatorilor consultanţă în vederea soluţionării tuturor problemelor ce țin de competența furnizorului de apă. Cel mai important este că nu se vor mai forma cozi la ghișee și nu va fi nevoie ca cetățenii să meargă din birou în birou pentru a rezolva problemele apărute. Consumatorii vor veni la un Centru unic, unde se vor putea adresa cu toate solicitările”, a spus Meșca.

„Oferirea serviciilor moderne și de calitate trebuie să fie o prioritate. Confortul și comoditatea consumatorului sunt foarte importante, de aceea vă îndemn să întâmpinați persoanele cu zâmbet, astfel încât fiecare cetățean să se întoarcă cu drag și să fie mulțumit de serviciile prestate”, a afirmat primarul interimar al capitalei, Ruslan Codreanu.

În cadrul noului Centru activează 11 posturi, care vor deservi zilnic circa 500 de persoane.

Noua încăpere a postului a costat 5 mln de lei. Pentru lucrările de reparație au fost cheltuiți 2,1 mln de lei, iar echipamentul electronic a costat circa 1,1 mln de lei.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării