main logo
1398

Un microbuz cu ruta Chișinău-Kiev a avut pasageri în picioare

Oamenii au cumpărat un bilet de autobuz cu ruta Chișinău-Kiev. Pentru că nu au avut de ales, mulți pasageri n-aveau locuri și au fost nevoiți să călătorească mai mult de 9 ore în picioare.

Acest lucru a fost spus de un martor ocular pe Facebook în grupul GBM, transmite Știri.md cu referire la point.md.

"Pe 26 august 2019, eu cu mama am ajuns la autogara de Nord, în jurul orei 23:00 ca să plecăm la Kiev. Biletele au fost cumpărate în avans de la casa de bilete.

Când cumpăram bilete, am întrebat ce vom avea, ne-au asigurat că va ajunge un autobuz, însă, a sosit un microbuz cu numărul BSN 096, dar nu un autobuz, care a înfuriat mai mulți pasageri, pentru că nu erau destule locuri.

Am intrat în microbuz, cu mare greu, după care mi s-a cerut să achit pentru valiza din portbagaj.

Șoferul era nepoliticos și a spus că nu e treaba lor și nu răspunde el de această problemă.

După 15 minute s-a apropiat casiera de la casa de bilete și a întrebat cine a cumpărat bilete, unde șoferul a răspuns urât și s-a iscat următoarea ceartă.

Pentru că un tânăr, care s-a dovedit a fi un diplomat al misiunii diplomatice lituaniene în Moldova, împreună cu o rudă avea mai puțin timp la dispoziție și avea nevoie să ajungă la Kiev cât mai repede a fost nevoit să se roage să fie acceptat în microbus în picioare”, a spus femeia.

Potrivit femeii, la vamă, la verificarea documentelor s-au dovedit că nu erau în ordine. Șoferul a intrat într-o ceartă cu ofițerii vamali și aproape că au trimis microbuzul înapoi la Chișinău.

"Pentru că majoritatea pasagerilor aveau bilete de avion dimineața de la Kiev, am solicitat ajutorul diplomatului să vină să ne ajute pe toți să trecem mai repede. După aproximativ 30 de minute am trecut cu succes prima Vamă”, a relatat femeia.

„Pentru că erau doi pasageri fără scaun, dintre care unul era diplomat, bărbații s-au schimbat cu locurile și le-au oferit posibilitatea de a sta și cel puțin, într-un fel să se relaxeze, încercând să înfrumusețeze impresia asupra poporului nostru în fața străinului.

Cel de-al doilea șofer nu s-a oferit niciodată să renunțe la scaun cel puțin câteva minute, în plus, a dormit cu picioarele goale pe un tablou de bord.

La cererea pasagerilor să se oprească la prima stație de metrou de la intrarea în Kiev, șoferii au refuzat și abia după ce unul dintre pasageri, într-o formă mai insistentă a cerut să o facă și le-a explicat șoferilor că ar fi trebuit să știe unde să se oprească, din moment ce metroul este aproape de șosea și există un loc pentru oprire și parcare acolo, s-au oprit și numai datorită acestui tânăr, mai mult de jumătate din pasageri, inclusiv diplomatul, au reușit și au ajuns pe aeroportul din Kiev”, a povestit femeia.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!