Un alt Centru de apel, destructurat de Poliție: Cum își înșela clienții
Un alt Centru de apel din Chișinău, care și-ar fi înșelat clienții, a fost destructurat de polițiști, în comun cu procurorii PCCOCS.

Indivizii și-au fi înșelat clienții, pretinzând că erau administratorii acelei platforme de tranzacționare și îi încurajau să facă investiții, transmite Știri.md.
Odată ce banii erau transferați, prin diferite metode financiare complexe, aceștia erau însușiți de grupul criminal organizat.
„A urmat reținerea cu sprijinul mascaților din cadrul BPDS „Fulger” a unui cetățean al Ucrainei cu vârsta de 33 de ani, cu permis de ședere în Moldova, care avea rol de lider. Au fost efectuate și percheziții la sediul Centrului de apel din Chișinău, dar și în alte două localități din municipiu. Acolo a fost ridicat serverul conectat la calculatoarele care ar fi fost la înșelarea clienților, care a fost sigilat pentru cercetarea informației acumulate, 50 de telefoane mobile folosite în comiterea infracțiunii (inclusiv cu cont pe bursa de valori, cu păstrarea banilor în criptomoneda USDT), precum și două automobile care ar fi fost cumpărate cu bani proveniți din înșelarea clienților (un BMW x6 și un Volkswagen ID4)”, comunică Poliția.
Informațiile obținute în cadrul perchezițiilor urmează a fi examinate pentru a înțelege amploarea înșelătoriilor.
Cu privire la ucraineanul reținut, PCCOCS a depus la Judecătorie solicitarea aplicării arestului preventiv.
Citește și: Evaziune și spălare de bani: Schema pusă la cale de un Centru de apel