TRM lansează o nouă identitate corporativă și un nou slogan
Începând cu 17 martie, „Teleradio-Moldova” (TRM) a adoptat o nouă identitate corporativă, care îmbină tradiția cu inovația, în cadrul unui proces de modernizare continuă a instituției și pentru a răspunde mai bine așteptărilor publicului.

Directorul general al TRM, Vlad Țurcanu, a subliniat că noul slogan, „Reușim împreună”, reflectă angajamentul instituției de a se dezvolta alături de publicul său, transmite Știri.md.
Andrei Zapșa, directorul general adjunct pe dezvoltare, a discutat despre evoluția TRM în contextul rebrandingului, menționând că aceasta marchează o etapă importantă în dezvoltarea instituției.
Noua identitate include sloganuri distincte pentru fiecare platformă TRM:
- Moldova 1: „Reușim împreună”;
- Moldova 2: „Cultura timpului”;
- Radio Moldova: „O comunitate pe aceeași undă”;
- Radio Moldova Tineret: „Creștem generația tânără împreună”;
- Radio Muzical: „Ascultăm melodia timpurilor împreună”.
Proiectul de rebranding a fost realizat cu sprijinul BBC, iar costurile s-au ridicat la 575.751 lei, finanțarea fiind asigurată de BBC Media Action.