main logo
1033

Topul plângerilor moldovenilor: Lumânări aiurea și tunsori urâte

Cetățenii moldoveni achiziționează produse dintre cele mai moderne, însă nu întotdeauna se dovedesc a fi calitative.

Topul plângerilor moldovenilor: Lumânări aiurea și tunsori urâte

Recent, o consumatoare  a procurat pentru copilul său un ceas Wonlex, menit să localizeze copilul și să afișeze poziția acestuia pe telefonul părinților în Google maps. 

O altă doamnă  a achiziționat dintr-un punct comercial din Chișinău o brățară pentru măsurarea ritmului cardiac și al tensiunii arteriale, transmite Știri.md.

Din motivul necorespunderii acestora cu parametrii de calitate al produselor, consumatoarele au înaintat reclamații către APCSP prin intermediul căreia acestea își solicită drepturile de a remedia problemele apărute, înlocui sau cere restituirea contravalorii bunurilor.

La Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au fost înregistrate și plângeri în vederea neasigurării calității unui frigider, computer, mașină de spălat, televizoare (două petiții), telefoane (două petiții), lumânări pentru împrospătarea aerului, mobilă necalitativă, burghiu necalitativ etc.

Nesatisfăcuți de serviciile oferite, cetățenii au sesizat APCSP referitor la prestarea serviciilor de internet necorespunzătoare, neexecutarea lucrărilor de construcții în termen, nefinalizarea procesului de coasere a unui costum pentru bărbați, curățare chimică neconformă, coafură necalitativă, instalarea unei centrale termice diferită de cea stipulată în contract etc.

În perioada 5-9 noiembrie, consumatorii au depus - 37 de reclamații și au solicitat la Telefonul Consumatorului -127 de consultații.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării