Taxiurile l-au scos din sărite: 8 plângeri la Protecția Consumatorului
Un cetățean al Republicii Moldova a depus concomitent opt plângeri la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Nemulțumirea vine după ce acesta a solicitat de mai multe ori un taxi însă până la urmă așa și nu a mai fost deservit.

Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, recent au fost înregistrate spre examinare numeroase reclamații în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor de taxi în regim online, transmite Știri.md cu referire la Deschide.md.
Astfel, un pasager nemulțumit de lipsa automobilelor disponibile spre deservire a depus 8 petiții concomitent, solicitând redresarea situației privind prestarea acestui serviciu.
Pe lângă aceste petiții, agenția a mai înregistrat și o serie de reclamații privind nerespectarea obligațiilor contractuale în cadrul organizațiilor de micro-finanțare și a companiilor de construcții (4 petiții) precum și vizavi de prestarea serviciilor de reparație a imobilelor (2 petiții).
Alte plângeri au fost pe faptul refuzului agenților economici de a prezenta Registrul de reclamații (2 petiții), în cazul unui serviciu de reparație a automobilului, serviciu necorespunzător de reparație a telefonului, înșelarea consumatorului la cântar în cadrul unui punct comercial, iar ce ține de produse, achiziționarea unui hard-disck defect.
În perioada 17-21 septembrie, reprezentanții Cancelariei APCSP au notificat 35 de sesizări de la consumatori, în cadrul Ghișeului Unic fiind înregistrate 127 apeluri telefonice și 2consultații în oficiu.