main logo
20780

Svetlana Sainsus: Evitam să fac asta, dar am cedat și nu regret

Concursurile pe rețelele sociale sunt ceva obișnuit. Influencerii le folosesc adesea pentru a-și spori audiență și a stimula statisticile. Dar unii lideri de opinie direcționează acest “instrument” către nevoile sociale.

Svetlana Sainsus: Evitam să fac asta, dar am cedat și nu regretFoto: Imago Images

Svetlana Sainsus, co-fondatoare a platformei caritabile Caritate.md, spune că a evitat concursurile cât a fost posibil. Dar după primul, l-a lansat pe post de experiment, și-a dat seama de avantajul unor astfel de acțiuni, transmite Știri.md cu referire la omniapres.md.

În urma primului concurs, influencera a ajutat 17 familii social-vulnerabile cu alimente și bani. În cel de-al doilea concurs, Sainsus a folosit cea mai mare parte a banilor primiți pentru a cumpăra două mașini de spălat pentru un azil de bătrâni din satul Sărata Galbenă, raionul Hâncești. 

Acum, ea a lansat o a treia campanie similară. Prin intermediul ei, influencera intenționează să ajute 20 de familii numeroase cu rechizite școlare pentru începutul anului școlar. 

Sainsus selectează cu atenție sponsorii concursurilor sale. Aceștia, la rândul lor, au ocazia de a-și crește audiența pe seama celor peste 300.000 de abonați ai ei. Iar abonații au posibilitatea de a câștiga premii valoroase. 

“Întotdeauna mi s-a cerut să organizez concursuri – toate părțile beneficiază de pe urma lor. Am evitat, dar apoi mi-a trecut prin cap să combin frumosul cu utilul și să direcționez o parte din încasări în scopuri caritabile”, a recunoscut Sainsus.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării