1773
Se caută un director la Institutul Național al Justiției
Consiliul Institutului Național al Justiției anunță un nou concurs pentru suplinirea funcției vacante de director.
Imagine simbol
Candidații la acest post trebuie să corespundă mai multor condiții:
- deține diplomă de studii superioare complete în drept;
- are o vechime în muncă de cel puțin cinci ani în domeniul managerial, didactic sau în domeniul justiției;
- cunoaște limba română, precum și limba engleză sau franceză;
- anterior nu i-a fost constatată vinovăția pentru săvârșirea unei infracțiuni;
- nu a împlinit vârsta de 65 de ani;
- are o reputație ireproșabilă;
- în ultimii cinci ani, în cazierul privind integritatea profesională nu are înscrieri cu privire la rezultatul negativ al testului de integritate profesională pentru încălcarea obligației, transmite Știri.md.
Noul director al Institutului Național al Justiției va avea următoarele atribuții principale:
- reprezintă Institutul în relațiile cu autoritățile publice, cu persoanele fizice și juridice din țară și din străinătate;
- asigură activitatea organizatorică a Consiliului;
- organizează îndeplinirea hotărârilor Consiliului;
- numește în funcție formatorii după aprobarea de către Consiliu a rezultatelor concursului pentru suplinirea acestor posturi;
- asigură elaborarea Regulamentului de ordine interioară al Institutului și a altor acte necesare pentru buna funcționare a Institutului;
- emite ordine de înmatriculare, promovare și exmatriculare a audienților cursurilor de formare inițială;
- asigură elaborarea și îndeplinirea planurilor de formare;
- organizează și implementează sistemul de control intern managerial, poartă răspundere managerială pentru administrarea bugetului Institutului și a patrimoniului public aflat în gestiune;
- asigură elaborarea proiectului de buget al Institutului și îl prezintă Consiliului spre aprobare;
- asigură elaborarea raportului anual de activitate a Institutului și îl prezintă Consiliului pentru aprobare;
- asigură elaborarea proiectului statului de personal și a proiectului efectivului-limită al Institutului;
- numește și eliberează din funcție personalul administrativ și auxiliar al Institutului;
- încheie acorduri/memorandumuri de cooperare cu instituții similare de peste hotare și de contribuție a donatorilor, autorizate de Consiliu, întreține relații cu organismele internaționale în problemele ce țin de competența Institutului, cu aprobarea ulterioară de Consiliu;
- exercită alte atribuții necesare bunei organizări și desfășurări a activității Institutului.
Astfel, persoanele interesate pot depune dosarele de concurs personal la sediul INJ sau prin e-mail, la adresa inj@inj.gov.md, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data publicării acestui anunț.
Termenul-limită de depunere a dosarului: 24 ianuarie 2025.