Roman Burlaca: Carla’s nu ar lucra cu noi dacă nu am livra calitate
În showbiz-ul românesc nu există „cumătrism”, există calitate, preț și randament. O spune regizorul Roman Burlaca. Potrivit acestuia, tot ce a obținut împreună cu echipa sa până în prezent este mai mult despre muncă și perseverență decât despre noroc.

„Este adevărat că 1% de noroc a existat în parcursul nostru și este mai mult un procent de șansă decât de noroc. Așa au fost circumstanțele care au dus la intersectarea cu anumiți oameni și, ulterior, a dus la crearea unui produs”, a declarat Roman Burlaca în cadrul podcastului Raport cu Nicolae Chicu, transmite Știri.md.
Potrivit regizorului, când au filmat primul videoclip împreună, Carla’s Dreams nu era un proiect atât de cunoscut. Acesta nu era cunoscut pe atunci în România.
„Avea un potențial mare, dar încă nu era cunoscut”, relatează regizorul.
El spune că artistul a reiterat de foarte multe ori recunoștința sa și a echipei sale față de acest proiect, cu care au o colaborare de peste 50 de videoclipuri și alături de care au semnat exclusivitatea pe toate produsele video create și care urmează a fi create în timp. Însă, potrivit lui Roman, tot ce este acum nu a fost primit gratuit, ci prin muncă, perseverență, sănătate și timp personal.
„A fost șansa noastră pe care noi am știu să o capitalizăm”, spune acesta.
El a mai adăugat că nu multă lume cunoaște proiectul Carla’s Dreams pe interior și nu mulți știu cum se construiesc, de fapt, deciziile în showbiz-ul românesc.
„Eu vreau să vă asigur că nu există „cumătrism”, există preț, randament, calitate. Credeți voi că în acest proiect s-ar lucra cu o echipă care în timp nu ar da calitate în randament? Eu cred ca nu. Noi am demonstrat prin rezultate și consecvențe că ne-am meritat locul”, a conchis Roman Burlaca.
Roman Burlaca s-a născut la data de 17 decembrie 1992, la Chișinău. Este cel mai cotat regizor de videoclipuri din Republica Moldova și unul dintre cei mai cotați din România, având în portofoliu peste 40 de videoclipuri, dar și spoturi publicitare pentru câteva agenții de publicitate de la Chișinău.