main logo
601

Rebrandingul TRM, în vizorul CA: Compania, amendată cu 15.000 de lei

Consiliul Audiovizualului (CA) a aplicat trei amenzi în sumă totală de 15.000 lei postului public „Teleradio-Moldova” (TRM) pentru nerespectarea prevederilor Codului serviciilor media audiovizuale (CSMA), referitoare la modificarea denumirii și elementelor de identificare ale serviciilor media audiovizuale.

Rebrandingul TRM, în vizorul CA: Compania, amendată cu 15.000 de leiImagine simbol

Pe 21 martie, CA a efectuat un control asupra activității „Teleradio-Moldova” și a solicitat informații despre data la care instituția a început să utilizeze noile elemente grafice de identificare pentru serviciile sale media „Moldova 1”, „Moldova 2”, „Radio Moldova”, „Radio Moldova Tineret” și „Radio Moldova Muzical”, transmite Știri.md.

Compania a confirmat utilizarea noilor elemente grafice pe „Moldova 1”, „Moldova 2” și „Radio Moldova” din 17 martie și a anunțat că în curând vor începe și modificările pentru „Radio Moldova Tineret” și „Radio Moldova Muzical”.

În conformitate cu reglementările în vigoare, CA a constatat că aceste schimbări au fost realizate fără a solicita acordul prealabil al Consiliului, motiv pentru care a aplicat trei amenzi minime de câte 5.000 lei fiecare. Aceste sancțiuni sunt prevăzute de art. 84, alin. (5) lit. f) din CSMA și vizează încălcarea condițiilor licenței de emisie.

Știri.md amintește că, începând cu 17 martie, „Teleradio-Moldova” (TRM) a adoptat o nouă identitate corporativă, care, potrivit conducerii instituției, „îmbină tradiția cu inovația în cadrul unui proces de modernizare continuă a instituției și pentru a răspunde mai bine așteptărilor publicului”.

Proiectul de rebranding a fost realizat cu sprijinul BBC, iar costurile s-au ridicat la 575.751 de lei, finanțarea fiind asigurată de BBC Media Action.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării