1533
0
Reacția posturilor TV Prime și Publika la dezvăluirile comisiei de anchetă privind furtul miliardului
1533
0

General Media Group, compania care deține Prime și Publika, a venit cu o reacție la dezvăluirile comisiei de anchetă privind furtul miliardului, potrivit cărora cele două posturi de televiziune ar fi finanțate din banii furați de la Banca de Economii.

Foto: tvrmoldova.md

„Posturile noastre de televiziune nu au nici o legătură, directă sau indirectă, cu nici una dintre companiile vehiculate de către deputatul Alexandru Slusari. Toate operațiunile companiei noastre sunt transparente, realizate doar cu respectarea legilor și normelor în vigoare, iar aceste lucruri pot fi verificate și dovedite oricând de către orice autoritate de control a statului”, se spune în declarație, transmite Știri.md cu referire la Jurnal.md.

În opinia GMG, asocierea posturilor TV cu informații, de orice fel, privind utilizarea banilor din furtul miliardului, „fac parte din campania de dezinformare, manipulare și propagare de știri false, realizată de către politicieni ai puterii”.

Totodată, General Media Group susține că, de la schimbarea puterii, jurnaliștii de la cele două televiziuni „au simțit zilnic presiuni puternice în realizarea meseriei pe care o dețin, atât din partea politicienilor puterii, cât și din partea instituțiilor statului”.

Compania mai anunță că își rezervă dreptul de a-i acționa în judecată pe cei care lansează acuzațiile privind utilizarea banilor din furtul miliardului.

Comisia de Anchetă privind furtul miliardului a intrat în posesia unui document din partea companiei Kroll, în care sunt menționate numele mai multor persoane din Moldova.

Principalul beneficiar al furtului miliardului ar fi Vlad Plahotniuc și companiiile afiliate acestuia. Cel puțin, asta susține Alexandru Slusari, președintele comisiei de anchetă privind furtul miliardului.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter