Raionul Soroca are propriul logo şi slogan turistic. Cum arată creația
În perioada 1 aprilie-31 mai, a avut loc concursul „Logo-ul şi sloganul turistic al raionului Soroca”, organizat de Secţia Cultură şi Turism a Consiliului Raional Soroca.

Astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, au fost făcute publice rezultatele concursului. Autorii lucrărilor învingătoare sunt Alexandru Ursu (logo) și Petre Popa (Slogan), transmite Știri.md cu referire la observatorul.md.
Scopul concursului este de a identifica cea mai reuşită formulă de promovare a raionului prin elaborarea logo-ului şi sloganului turistic, care vor fi parte componentă a brand-ului turistic al raionului în activitatea de promovare pe plan naţional şi internaţional. Aceste elemente ar trebui să devină, în viitor, elementul distinctiv al turismului din Soroca turistică.
17 persoane au participat în concurs, unii candidați au depus dosare pentru ambele secțiuni: LOGO și SLOGAN. La secţiunea „Logo-ul turistic al Raionului Soroca” au participat 13 persoane cu 33 de lucrări în total. La secţiunea “Sloganul turistic al raionului Soroca” cei 12 participanți au înaintat 81 de propuneri de slogan.
Juriul a apreciat fiecare lucrare după un barem de la 5 la 10 puncte, iar învingătoare au ieșit lucrările care au acumulat cel mai mare punctaj. Autorii celor mai bune lucrări au primit și premii bănești.
La Secţiunea „Logo”, Premiul I, în sumă de 1.000 de lei, i-a revenit lui Ursu Alexandru (punctaj – 8,1)
Premiu de încurajare, în sumă de 500 de lei, i-a fost acordat lui Zaporojan Alexandru (punctaj- 7,8)
Premiu de încurajare, în sumă de 250 de lei – Chiroşca Olga (punctaj – 7,6)
La secţiunea „Slogan”, Premiul I, în sumă de 1.000 de lei, i-a fost oferit lui Petre Popa (punctaj- 8,1)
Premiu de încurajare de 500 de lei i-a revenit Victoriei Căldăruş ( 7,8 puncte)
Premiu de încurajare, în sumă de 250 de lei – Caretnicov Irina ( 7,6 puncte)