main logo
765

Produsul baur va deveni un brand specific al UTA Gagauz-Yeri

Baur, o specialitate tradiţională pentru bucătăria găgăuză, va fi înregistrat ca brand al UTA Gagauz-Yeri

Produsul baur va deveni un brand specific al UTA Gagauz-Yeri

Centrul de informare şi susţinere în afaceri din autonomie a început realizarea unui nou program, care prevede elaborarea unei serii de mărci comerciale şi brand-uri, specifice regiunii, transmite Știri.md cu referire la Moldpres.

În cadrul acestui program, va fi lansat şi brandul pentru „baur” – un produs din carne, tradiţiile pregătirii şi istoria căruia se mai păstrează în satul Copceac, conform gagauzinfo.md.

Totodată, autorităţile de la Copceac sunt interesate în elaborarea acestui brand, precum şi în lansarea unei întreprinderi pentru producerea baurului, mai ales că din 2017, în localitate se organizează şi un festival al acestui produs, care a ajuns să se bucure de popularitate.

Baur este o gustare specifică bucătăriei găgăuze, care de obicei se prepară din ficat de ovine.

Centrul de informare şi susţinere a afacerilor a fost inaugurat anul trecut la Comrat, în cadrul iniţiativei „Primarii pentru creştere economică”, lansată de Uniunea Europeană. Activitatea structurii este orientată spre oferirea de suport informaţional şi consultativ persoanelor care fie că intenţionează să deschidă o afacere, fie că au deja un business, dar doresc să-l dezvolte.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării