main logo
1094

Podul de la Telecentru va fi pictat cu brandul turistic național

Podul de la Telecentru va căpăta o nouă imagine în scurt timp. În locul desenelor cu care ne-am obișnuit, pe acesta va fi realizată o pictură murală.

Podul de la Telecentru va fi pictat cu brandul turistic național

Inițiativa face parte din cadrul campaniei naționale #NeamPornit, transmite Știri.md cu referire la diez.md.

Murala va fi realizată sub podul de la Telecentru, la intersecția străzilor Miorița și Șoseaua Hâncești.

Aceasta va cuprinde integral elementele brandului turistic al Republicii Moldova – „Pomul Vieții” și va fi efectuată de către artistul muralist Dumitru Potapov.

Inițiativa va fi lansată online, în cadrul unui eveniment transmis în direct pe Facebook.

Acesta se va desfășura pe pagina Agenției de Investiții, dar și pe pagina NeamPornit, marți, 14 iulie, începând cu ora 12.00.

Campania națională #NeamPornit a fost inițiată la sfârșitul lunii aprilie de către Agenția de Investiții, partener de dezvoltare al sectorului turismului și care promovează Moldova drept o destinație turistică cu experiențe autentice și neexplorate. 

Inițiativa are scopul de a stimula crearea ofertelor turistice locale și creșterea consumului produsului intern, în contextul în care sectorul ospitalității a fost lovit dur de efectele pandemiei de COVID-19.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării