Piața Centrală din Chișinău are un nou logo
Începând de astăzi, 24 iunie, Piața Centrală din Capitală va utiliza un nou logo. Potrivit administrației, acesta este mai modern, mai clar și mai ușor de recunoscut.

„Schimbările sunt parte al efortului depus în procesul creării unei experiențe mai plăcute. Anticipat vă mulțumim că sunteți alături de noi”, a scris conducerea pieței într-un mesaj publicat pe rețelele sociale, transmite Știri.md.
Noul logo include imaginile celor mai populare produse în rândul cumpărătorilor: pește, carne, fructe, și produsele de panificație.
Piața Centrală (cunoscută până în 1991 ca Центральный рынок / Țentral'nîi rînok, echivalentul rusesc al denumirii de astăzi) este cea mai mare și mai aglomerată piață agroalimentară din municipiul Chișinău, care ocupă un cartier rectangular format din două sectoare-model ale Capitalei, mărginit de străzile Armenească, Mitropolit Varlaam și Tighina.
Piața cuprinde o suprafață de 3,5 hectare.
Partea dinspre bd. Ștefan cel Mare și Sfânt a fost construită în anii postbelici, în prezent zona fiind ocupată de blocuri de locuit cu cinci etaje și magazine la parter. Vizavi de piață, peste str. Mitropolit Varlaam, se află autogara centrală, de unde pornesc rute pe căi urbane, naționale și internaționale.