Peste 31.000 de solicitări de la consumatorii Moldovagaz, în 2024
Peste 31.000 de consumatori s-au adresat pe parcursul anului 2024 la Moldovagaz prin intermediul liniei telefonice unice 1304. Din numărul total de apeluri, în jur de 30.000 au venit din partea locuitorilor capitalei.
Foto: Știri.md/ArhivăPeste 16.000 de persoane au cerut informații în legătură cu achitarea facturii, peste 700 s-au adresat cu privire la compensații, iar peste 5.000 au solicitat informații despre lipsa facturilor sau erorile din facturi. În legătură cu relațiile contractuale și întrebări de ordin tehnic, s-au interesat peste 7.000 de persoane, transmite Știri.md, cu referire la ipn.md.
Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 08:00 până la 17:00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, disponibil 24/24.
În oficiul comercial din Chișinău, în 2024 au fost deserviți peste 43.000 consumatori, iar în regim online au fost prelucrate peste 6.800 de cereri.
Moldovagaz a implementat și un sistem de suport pe Telegram. Întrebările din partea consumatorilor sunt acceptate 24/24, iar răspunsurile sunt oferite de specialiștii companiei de luni până vineri.