O campanie menită să consolideze sentimentul de unitate, lansată
Campania națională de informare „Moldova e a mea” a fost lansată cu sprijinul Institutului pentru Politici și Reforme Europene (IPRE) și Centrul de Informare al Uniunii Europene „Europe Café”. Inițiativa civică este menită să promoveze un mesaj de interes public care consolidează sentimentul de unitate între cetățeni, apartenență față de țara noastră și sprijin pentru parcursul său european.

Campania aduce în prim-plan legătura profundă dintre cetățeni și ceea ce au mai valoros: țara lor, oamenii, locurile, cultura, tradițiile și viitorul Moldovei în familia europeană, transmite Știri.md.
Potrivit organizatorilor, aceasta este o invitație adresată moldovenilor de pretutindeni de a redescoperi frumusețea, demnitatea și potențialul propriei țări într-un context modern, pozitiv și european.
„Elementul central al campaniei este un spot video emoționant, în care moldovenii își fac selfie-uri în fața unor locuri emblematice din Europa – precum Turnul Eiffel (Paris), Catedrala Sagrada Família (Barcelona) sau Poarta Brandenburg (Berlin). Printr-un gest firesc, camera se rotește și dezvăluie imagini impresionante din Moldova – Cetatea Soroca, Orheiul Vechi, statuia lui Ștefan cel Mare din Chișinău. Fără narațiune, doar prin imagini expresive, clipul transmite un mesaj clar: mândria de a aparține unei țări cu rădăcini puternice și un viitor european clar”, au explicat membrii Institutului pentru Politici și Reforme Europene (IPRE) și Centrul de Informare al Uniunii Europene „Europe Café”.
Campania reinterpretează simbolurile vizuale ale Moldovei într-o manieră actuală, care transmite demnitate, unitate și încredere. Este un demers menit să întărească coeziunea socială și să contribuie la creșterea încrederii publice în direcția europeană a Republicii Moldova.
„Îi încurajăm pe toți cetățenii Republicii Moldova, din țară și de peste hotare, să participe activ la campanie, realizând selfie-uri în locurile preferate din Moldova și distribuindu-le pe rețelele sociale cu hashtag-ul #Moldovaeamea”, au mai menționat autorii inițiativei.