main logo
536

O agenție de turism, somată să achite prejudicii unor moldoveni. Motivul

Un consumator s-a adresat către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței după ce a avut de a face cu o agenție de turism, care a prestat servicii neconforme.

O agenție de turism, somată să achite prejudicii unor moldoveni. Motivul

Un bărbat ar fi ales un sejur de două persoane, pentru sine și tatăl său pensionar, în Ucraina. A fost stabilit că marți dimineața trebuia să aibă loc pornirea. După mai multe ore de așteptare, șoferul unității de transport cu care trebuiau să ajungă în Ucraina nu s-a apropiat, transmite Știri.md cu referire la bani.md.

Din acest motiv, tatăl bărbatului a revenit acasă, în raionul Sângerei. Între timp, bărbatul a reușit să ia legătura cu reprezentanții agenției de turism, care i-au propus ca în dimineața zilei următoare, clientul să se urce cu autocarul de la Chișinău, iar tatăl acestuia de la Bălți. Astfel, consumatorii au fost nevoiți să achite suplimentar  pentru a ajunge în Ucraina, pierzând și o zi de foaie turistică.

În aceste condiții, consumatorul  a înaintat o petiție către Agenție, unde a solicitat întreprinderea măsurilor legale în vederea restituirii prejudiciului material cauzat (cheltuieli suplimentare pentru transport Bălți-Chișinău-Koblevo, cheltuieli suplimentare pentru transport din r. Sângerei, o zi de cazare în hotel pentru 2 persoane etc.)

 În rezultat, conflicul dintre consumator și agent economic a fost mediat, oferindu-se pentru aceasta o compensație în mărime de cca 1500 lei.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării