main logo
1171

Moldovagaz îndeamnă consumatorii să utilizeze serviciile online

În legătură cu instituirea de către Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică (CNESP) a noilor măsuri privind prevenirea răspândirii COVID-19, începând cu 24 ianuarie, Centrul relații cu consumatorii din Chișinău, situat pe strada Pușkin, 64, va da prioritate serviciilor online.

Moldovagaz îndeamnă consumatorii să utilizeze serviciile onlineFoto: știri.md

Astfel, pentru soluționarea subiectelor aferente competențelor furnizorului de gaze naturale, cum ar fi tarifele reglementate, facturarea, efectuarea plăților, perfectarea contractelor etc., toți consumatorii sunt îndemnați să folosească prioritar opțiunile de mai jos, transmite Știri.md.

- Apelul telefonic la numărul unic 1304 sau 1305 (în cazul municipiului Chișinău);

- Aplicațiile „Moldovagaz” pe Telegram, Viber și serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”.

Totodată, Centrul relații cu consumatorii, precum și filiala băncii comerciale, situate în edificiu, își vor continua activitatea, însă cu aplicarea măsurilor de protecție sanitară mult mai stricte, fapt care ar putea să provoace crearea cozilor și, respectiv, anumite incomodități pentru vizitatori.

Despre reluarea activității în regim nerestricționat a Centrului relații cu consumatorii se va anunța suplimentar.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării