16 septembrie, 13:04
170
0
Moldova participă la una dintre cele mai mediatizate expoziții din China
16 septembrie, 13:04
170
0

În data de 15 septembrie 2020, în capitala chineză Beijing, a avut loc evenimentul de lansare a Pavilionului Republicii Moldova în cadrul Expoziţiei permanente de mărfuri de import "O Sută de Ţări - O Sută de Branduri" ("Hundreds Countries-Hundreds Brands") din oraşul Haian, provincia Jiangsu.

Foto: infoprut

Potrivit agenţiei de presă Infotag, la eveniment au participat Ambasadorul Republicii Moldova la Beijing, Dumitru Braghiş, vice-secretarul Comitetului municipal de Partid al oraşului Haian, Wu Wei, Viceprimarul oraşului Haian, Zhang Yuanchun, ex-viceministrul Departamentului pentru Relaţii Externe al Comitetului Central al Partidului Comunist Chinez, Zhou Li, Ambasadorul Afganistanului la Beijing, oficiali chinezi de la Ministerul Comerţului, Camera de Comerţ şi Industrie, Federaţia Întreprinderilor din China, diplomaţi din Ambasadele a peste 10 ţări acreditate în China, oameni de afaceri, jurnalişti, în total cca 200 persoane, transmite Știri.md.

Interlocutorul agenţiei a spus că Pavilionul Republicii Moldova la Jiangsu a fost deschis cu sprijinul Ambasadei Republicii Moldova în China, are o suprafaţă de 150 m2 şi va activa ca un show-room permanent de expunere şi comercializare a produselor "Made in Moldova".

Provincia Jiangsu, unde este amplasat pavilionul, se clasează pe locul doi la capitolul PIB pe cap de locuitor şi este una din cele mai prospere regiuni din China, cu o populaţie de peste 78 milioane locuitori.

Totodată, la eveniment, Ambasadorul Dumitru Braghiş a lansat oficial cea de-a 8 ediţie a proiectului televizat "Golden Microphone Contest 2020", al postului de televiziune Jiangsu, cu acoperire media de 1/3 din teritoriul Chinei. La acest proiect participă compania moldovenească "Chateau Loghiny". Este pentru prima dată, când un proiect media cu audienţă de top din China are în calitate de sponsor un brand vinicol şi anume o companie din Republica Moldova.

Pe parcursul a 4 luni de difuzare, din septembrie până în decembrie a anului curent, emisiunea va prezenta spoturi publicitare ale vinurilor companiei respective şi materiale video de promovare a imaginii Republicii Moldova. La finele concursului, unul din câştigători va obţine titlul de Ambasador al acestui brand vinicol.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter