main logo
1469

Mărturia unui pasager aflat în avionul revenit urgent la Chișinău

Un pasager al cursei Chișinău-Moscova, care a efectuat o aterizare de urgență ieri la Chișinău, și-a împărtășit impresiile despre cele întâmplate.

Mărturia unui pasager aflat în avionul revenit urgent la Chișinău

Reamintim că, luni, 11 martie, avionul companiei Fly One a efectuat o aterizare de urgență la aeroportul de la Chișinău peste o oră după decolare, transmite Știri.md, cu referire la Point.md.

Unul dintre pasagerii cursei a descris tot ce sa întâmplat la bordul avionului pe o rețea de socializare. 

„Nu riscați să zburați cu avioanele Flyone, nu vă puneți viața voastră și a celor dragi în pericol. Am fost la bordul aeronavei cu soția mea și cu fiica Anastasia, de opt ani, care a zburat pentru prima dată în viață pe un avion.

Aproximativ peste 20 de minute după decolare, căpitanul a anunțat că aeronava se apropie de o zonă de turbulență. Puțin mai târziu, au apărut însoțitoarele de bord cu mâncare. În acel moment, pilotul a informat pasagerii că avionul are un defect tehnic și este nevoie să ne întoarcem la aeroportul din Chișinău. 

De ce a făcut-o, nu am înțeles. După acest mesaj, însoțitoarele de bord, într-o stare de șoc, s-au retras în vestibulul și nu au mai revenit.

La bord era tăcere, oamenii erau tensionați și agitați de comportamentul însoțitoarelor și de mesajul pilotului.

În această situație, personalul sa comportat extrem de neprofesional, șocul și frica au fost pronunțate pe fețele și comportamentul lor, ceea ce ar putea provoca o panică în avion.

După ceva timp, în salon a apărut un stewart, cu apă pentru pasageri. El a fost singurul din tot personalul bordului, care a luat situația sub control, el împărțea tremurâtor apă pasagerilor.

Avionul pierdea brusc din înălțime, apoi 20 de minute de tăcere și teamă, înainte de aterizare.

După aterizarea cu succes la aeroportul din Chișinău, o mulțime de specialități s-au apropiat de avion. Tehnicieni, polițiști și personal special.

Când am ieșit din avion, toți pasagerii au fost trimiși în zona sanitară. Reprezentantul companiei Flyone, a cerut scuze pentru incomoditățile provocare și ne-a rugat să așteptăm ceva timp până când rezolvă problema. Oamenii au fost șocați de spusele reprezentantului companiei! Majoritatea pasagerilor au solicitat rambursarea costului biletului și au primit niște anchete, pe baza cărora, ulterior, banii vor fi restituiți.

Acești oameni nu prețuiesc viața umană, au un singur scop - de a-și umple buzunarele pe contul vieților pasagerilor, cărora le propun avioane vechi”, a scris bărbatul.

Mai târziu, compania aeriană și-a cerut scuze. După cum s-a dovedit, în timpul zborului, piloții au primit un avertisment cu privire la depresurizarea cabinei și au decis să se întoarcă pentru un control suplimentar. 

„Noi înțelegem indignarea pasagerilor, dar piloții au acționat în conformitate cu reglementările. Pasagerii au primit tot sprijinul necesar de la companie", a declarat Fly One.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării