13 decembrie
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1
3,1K

Inel de aur cu ghinion. Pățania unei femei din Cimișlia

Recent, o doamnă din Cimișlia a procurat un produs din aur ( inel de aur) de la un magazin de bijuterii din capitală.

După doar 1 zi de la achiziționarea acestuia, pe produsul nou putea fi remarcată o pată de culoare cafenie închis, relatează Știri.md.

Consumatoarea s-a adresat imediat agentului economic solicitând remedierea gratuită a deficiențelor apărute la produs.  Agentul economic a satisfăcut pretențiile consumatoarei, executând lucrări de curățare asupra produsului.

Spre uimirea tuturora, după câteva zile, consumatoarea din nou, a constatat că pata a reapărut. În rezultat, aceasta s-a adresat către agent economic cerând dreptul de a i se înlocui produsul sau a i se restitui contravaloarea produsului.

Pretențiile consumatoarei au fost indicate conform normelor legale în Registrul de reclamații deținut de către subiect economic.  Acesta, însă a refuzat să satisfacă cerințele consumatoarei, motivând exploatarea incorectă a produsului prin încălcarea condițiilor de manipulare a acestuia.

În rezultat, consumatoarea a sesizat Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței printr-o petiție. Prin urmare, autoritatea centrală abilitată cu funcții de protecție a consumatorilor a obligat agentul economic să efectueze o exepertiză tehnică, prin care nu a putut fi dovedită vina consumatoarei. Astfel,  APCSP a întreprins toate măsurile necesare, agentul economic restitituindu-i cumpărătoarei contravaloarea bijuteriei procurate  de cca 2000 lei.