4 august, 14:08
0
310

Hai La Mine Acasă: Campanie în care poți deveni ambasadorul R. Moldova

4 august, 14:08
0
310

Astăzi, 4 august, la postul vamal Leușeni a fost lansată Campania ”Hai La Mine Acasă” care îi îndeamnă pe toți doritorii să devină ambasadorii Moldovei.

Hai La Mine Acasă: Campanie în care poți deveni ambasadorul R. MoldovaFoto: border.gov.md

Campania ”Hai La Mine Acasă” vine să ofere suport și vizibilitate tuturor gazdelor implicate în criza refugiaților și să motiveze cetățenii, inclusiv pe cei din diasporă, să viziteze destinațiile turistice din Moldova, să promoveze locurile pitorești și sa împărtășească cu prietenii lor experiențele turistice de acasă, transmite Știri.md

Această inițiativă are ca scop promovarea Moldovei drept destinație turistică și sporirea numărului de vizitatori străini. Pentru a facilita călătoria, turiștii vor primi ghiduri cu recomandări de destinații, activități și experiențe locale care le vor colora vacanța în Moldova. 

La campanie sau alăturat și funcționarii vamali, prin distribuirea la posturile vamale de frontieră a pliantelor informaționale care conțin detalii despre destinațiile turistice și locurile pitorești din Republica Moldova.

Vara, în special luna august, este perioada când diaspora se întoarce acasă pentru a se revedea cu familia și prietenii din Moldova, iar anul acesta nu este o excepție. 

Anul acesta, Moldova, una dintre cele mai mici și mai puțin cunoscute țări din Europa, a primit peste 450.000 de refugiați ucraineni, denumiți de gazdele noastre „oaspeți”, în casele și inimile lor. Astfel, presa internațională și Națiunile Unite au început să se refere la Moldova drept o „Țară mică cu inimă mare” inclusiv și datorită răspunsului său sincer la criza refugiaților, în pofida dimensiunii mici a țării și a resurselor limitate. Ospitalitatea și generozitatea de care au dat dovadă gazdele din industria turismului, au făcut mândri o țară întreagă. 

Campania ”Hai La Mine Acasă” vine să ofere suport și vizibilitate tuturor gazdelor implicate în criza refugiaților și să motiveze cetățenii, inclusiv pe cei din diasporă, să viziteze destinațiile turistice din Moldova, să promoveze locurile pitorești și sa împărtășească cu prietenii lor experiențele turistice de acasă, transmite Știri.md

Această inițiativă are ca scop promovarea Moldovei drept destinație turistică și sporirea numărului de vizitatori străini. Pentru a facilita călătoria, turiștii vor primi ghiduri cu recomandări de destinații, activități și experiențe locale care le vor colora vacanța în Moldova. 

La campanie sau alăturat și funcționarii vamali, prin distribuirea la posturile vamale de frontieră a pliantelor informaționale care conțin detalii despre destinațiile turistice și locurile pitorești din Republica Moldova.

Vara, în special luna august, este perioada când diaspora se întoarce acasă pentru a se revedea cu familia și prietenii din Moldova, iar anul acesta nu este o excepție. 

Anul acesta, Moldova, una dintre cele mai mici și mai puțin cunoscute țări din Europa, a primit peste 450.000 de refugiați ucraineni, denumiți de gazdele noastre „oaspeți”, în casele și inimile lor. Astfel, presa internațională și Națiunile Unite au început să se refere la Moldova drept o „Țară mică cu inimă mare” inclusiv și datorită răspunsului său sincer la criza refugiaților, în pofida dimensiunii mici a țării și a resurselor limitate. Ospitalitatea și generozitatea de care au dat dovadă gazdele din industria turismului, au făcut mândri o țară întreagă. 

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...

Loading...