main logo
799

Două studente din Moldova au lansat campania socială Jos de pe toc

Daniela Gligor și Daniela Păduraru sunt două tinere studente în anul II la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, specialitatea Comunicare și PR.

Două studente din Moldova au lansat campania Jos de pe toc

Tinerele au realizat o campanie socială inedită. Acestea încurajează reprezentantele sexului feminin să se dea „JOS de pe TOC”, transmite Știri.md cu referire la diez.md.

„Jos de pe toc” reprezintă motivația de a renunța la încălțămintea cu toc în favoarea celei comode și practice. Scopul campaniei este de a informa despre efectele tocurilor asupra sănătății și de a schimba atitudinea femeilor în raport cu rolul acestora în viața lor.  

„Am călătorit prin diverse orașe europene și mereu mă surprindea faptul ca femeile de acolo nu poarta încălțăminte cu toc. Cel puțin, asta am observat eu. În țara noastră, însă, acest fenomen este destul de răspândit, deși puțini cunosc că, de fapt, consecințele purtării acestui tip de încălțăminte sunt nefavorabile asupra sănătății. 

Deocamdată, nu a fost realizată vreo activitate care să abordeze acest subiect social, de aceea, am decis să implementez o asemenea campanie împreună cu prietena și colega mea de facultate”, spune Daniela.

Publicul țintă al campaniei sunt persoanele de sex feminin.

„Misiunea noastră este ca purtătoarele de tocuri să devină purtătoare de cunoștințe despre efectele acestui tip de încălțăminte asupra sănătății”.

3

Pentru identificarea problemei respective, tinerele au realizat un sondaj, grație căruia au constatat care este publicul lor țintă și asupra căror aspecte ar trebui să atragă atenția pentru desfășurarea campaniei.

Pentru mai multe detalii vedeți pagina de Facebook a campaniei. 

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării