main logo
53186

Dezvăluirile unei observatoare ce a asistat la examenul de matematică la clasa a 9-a

O observatoare care a asistat recent la examenul de matematică susținut de elevii clasei a 9-a într-o școală dintr-un sat din Republica Moldova a relatat mai multe aspecte legate de modul în care s-a desfășurat testarea. „Am plecat din acea instituție cu un nod în gât”, a menționat aceasta.

Dezvăluirile unei observatoare ce a asistat la examenul de matematicăImagine simbol

„Am fost, recent, observatoare la examenul de matematică la clasa a 9-a la o școală dintr-un sat din Republica Moldova. Nu știam exact ce mă așteaptă, dar ceea ce am văzut m-a cutremurat. Testele au fost predate, iar peste câteva minute, unii băieți aveau deja capul pe bancă. Dormeau. Directoarea încerca să-i trezească. Ei nimic. Parcă nu erau acolo”, a povestit aceasta pentru unimedia.info, transmite Știri.md.

Aceasta a spus că, trecând printre bănci, a observat că majoritatea nu reușeau să răspundă nici la primele exerciții. 

„Una dintre sarcini era de o simplitate elementară: calcularea expresiei a/b, unde b era egal cu -9+4. Mulți nu înțelegeau ce au de făcut. Se uitau în gol la foaie sau scriau cifre la întâmplare”, a spus observatoarea.

Potrivit observatoarei, unii elevi au predat lucrările complet goale după o oră, fără să scrie nimic.

„Am plecat din acea școală cu un nod în gât. Nu judec copiii. Nici profesorii, dar situația e gravă”, a mai adăugat tânăra.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării