main logo
581

Cum s-a inspirat INP dintr-o reclamă a unei companii de asigurări din Japonia

De ziua Poliției Naționale, structurile de forță s-au întrecut în filmulețe inspiraționale dedicate oamenilor legii.

Cum s-a inspirat INP dintr-o reclamă a unei companii din Japonia

Inspectoratul Național de Patrulare al Republicii Moldova a realizat un spot de peste patru minute, în care polițiștii salvează viețile oamenilor intervenind la timp pentru a preveni o tragedie, transmite Știri.md cu referire la agora.md.

În filmuleț, bărbații din forțele de ordine reușesc să oprească un automobil înainte ca acesta să fie lovit de tren, să sară prin geamul unei mașini și să oprească un biciclist de la un impact fatal. 

Însă, scenariul spotului se aseamănă izbitor cu spotul publicitar realizat de AIG Japan în cadrul campaniei #TakleTheRisk. AGORA a decis să pună ambele spoturi „în oglindă”, iar rezultatul îl puteți urmări în video de mai jos

Spotul japonezilor de la AIG Japan a fost lansat în 2017 și anunța un nou serviciu de asigurări „Active Care”. În el apare echipa de rugby a Noii Zeelande, băieții din All Blacks. Ei dau buzna pe străzile din Tokyo și salvează de la tragedii cetățenii care nu bănuiesc nimic.

Gesturile lor eroice au fost reproduse cu fidelitate în spotul Poliției de Patrulare. Polițiștii moldoveni au sărit și ei prin geamul unui automobil, au oprit pietonii de la un accident și au oprit o mașină din mers.

Vedeți asemănarea dintre spoturi mai sus, iar ambele spoturi în întregime - mai jos:

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării