main logo
434

Circa 33.000 de apeluri la Telefonul Copilului pe parcursul a 5 ani

La cinci ani de la lansarea serviciului „Telefonul Copilului”, aproape 33 de mii de persoane au beneficiat de consiliere gratuită din partea psihologilor.

Circa 33.000 de apeluri la Telefonul Copilului pe parcursul a 5 aniFoto: Ipn.md

Printre problemele semnalate de către apelanți se numără lipsa de comunicare cu părinții, hărțuirea în școală și sentimentul de singurătate, transmite Știri.md cu referire la IPN.

Potrivit datelor Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, din numărul total de apeluri, aproape 22.000 de apelanți sunt copii. Restul apelurilor au fost efectuate de către părinți, vecini, rude etc.

„Scopul nostru este ca toți copiii din Republica Moldova să cunoască acest număr, să sune și să vorbească despre problemele cu care se confruntă, să se informeze despre drepturile lor și modalitățile prin care acestea pot fi realizate și apărate. Iar noi, specialiștii în domeniu, să intervenim la timp ca să prevenim situațiile de criză în care sunt implicați copii”, a declarat Viorica Dumbrăveanu, secretar de stat la Minister.

„Telefonul Copilului” 116.111 este un serviciu telefonic de asistență gratuită pentru copii, care și-a început activitatea la 4 iunie 2014, fiind gestionat de MSMPS și implementat de AO „CNFACEM”. Telefonul Copilului oferă suport emoțional atât copiilor, cât și părinților aflați în dificultate și de informare în domeniul drepturilor și protecției copilului.

Serviciul activează non-stop, apelul este gratuit, confidențial și anonim.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării