main logo
683

CEC a aprobat Regulamentul privind campania electorală în mass-media

Comisia Electorală Centrală a aprobat Regulamentul privind reflectarea campaniei electorale la alegerile parlamentare anticipate din 11 iulie în mijloacele de informare în masă din Republica Moldova.

CEC a aprobat Regulamentul privind campania electorală în mass-mediaFoto: IPN

Potrivit CEC, documentul are drept scop asigurarea reflectării echitabile, echilibrate şi imparţiale a campaniei electorale la scrutinul din 11 iulie curent, de către instituțiile mass-media, promovarea libertăţii de exprimare şi pluralismului politic, stabilirea unor norme obligatorii pentru aplicarea acestor principii de către furnizorii de servicii media, pe de o parte, şi concurenţi electorali, pe de altă parte, transmite Știri.md.

Totodată, Regulamentul stabilește modul de oferire a timpilor de antenă pentru publicitate electorală, organizarea dezbaterilor electorale şi principiile de reflectare a campaniei electorale în instituţiile audiovizualului, presa scrisă, internet şi telefonie mobilă.

Potrivit documentului aprobat de CEC, fiecare furnizor de servicii media care decide să se implice în reflectarea campaniei electorale trebuie să depună la Consiliul Audiovizualului o declaraţie privind politica editorială pentru campania electorală.

Proiectul regulamentului a fost consultat și avizat de către Consiliul Audiovizualului.

Textul integral al Regulamentului îl vedeți mai jos:

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării