BMW-ul care a lăsat o fată fără picioare ar fi participat la o cursă ilegală
Automobilul BMW verde care la începutul acestei luni a lovit o tânără pe viaductul din Chișinău, lăsând-o fără picioare, participa cel mai probabil la o cursă ilegală de mașini și purta numerele de înmatriculare ale unui vehicul de aceeași marcă, dar de altă culoare.

Șoferul care a provocat accidentul a deținut în anii trecuți o funcție importantă în cadrul companiei la care activa acum victima, transmite Știri.md cu referire la Jurnal.md.
Sursa citată a descoperit mai multe lucruri interesante, dar și importante cu privire la acest caz.
În noaptea de 5 spre 6 februarie, puțin după miezul nopții, Marcela Paladi (Moleșteanu) și Ana-Maria Căpățână, două prietene care își doreau să se angajeze la o companie moldo-americană, se întorceau acasă, după ce fuseseră în ospeție la o amică. Veneau de la Botanica cu mașina Volvo a Anei, care șofa atent, întrucât afară ningea. Au ajuns pe viaduct și înaintau pe banda din mijloc a carosabilului, când, pe neprins de veste, mașina lor a fost lovită puternic în spate de un Volkswagen.
Șoferul acestei mașini a cerut scuze celor două tinere, explicându-le că automobilul său era echipat cu anvelope de vară, și a rămas să aștepte Poliția. Atunci fetele au aprins luminile de avarie și au ieșit afară, pentru a instala pe șosea triunghiul de semnalizare. Marcela s-a apropiat de portbagaj, în timp ce Ana se afla la o distanță mică, în dreapta ei.
Așa își amintesc cele două tinere începutul calvarului din acea noapte, care a continuat fără întârziere. Iată cum își amintește Marcela momentul în care a apărut BMW-ul ce a nenorocit-o. Și prietena sa a fost lovită de BMW-ul verde, însă traumele suportate de aceasta au fost mult mai ușoare.
Numărul de înmatriculare al BMW-ului verde aparține unui BMW alb
Jurnal.md a aflat că șoferul din acea noapte al BMW-ului verde este Gheorghe Begu, specialist în domeniul IT, care în trecut ar fi lucrat în SUA și în Italia, după cum afirmă foștii săi colegi. Iar în anii trecuți a fost manager de proiect la aceeași companie moldo-americană, la care a activat până la accidentul de pe viaduct și Marcela, și unde a încercat anterior să se angajeze și Ana-Maria Căpățână. Cu toate acestea, el nu se cunoștea cu victimele. În prezent, Begu activează la o altă companie moldo-americană, specializată în IT.
În Registrul de stat al transportului se arată că Gheorghe Begu are două mașini BMW, una de culoare albă și alta de culoare roșie. În mod inexplicabil, BMW-ul verde, care i-a rupt picioarele Marcelei, purta numărul de înmatriculare LEE 7, după cum se vede și din imaginile de la locul accidentului.
Pentru că, de fapt, acest număr aparține BMW-ului alb al lui Begu, fabricat în 2014, pe care el îl deține din 2021. Interesant este și faptul că atât automobilul alb, care îi aparține lui Begu, cât și cel verde, care nu-i aparține, sunt din seria 4 a mărcii BMW.
Tatăl Marcelei se arată convins că șoferul care i-a schilodit fiica ar fi un participant la curse ilegale de mașini. În aceeași ordine de idei, tatăl Marcelei consideră că BMW-ul verde, implicat în accident, era dotat cu toate cele necesare pentru curse auto ilegale.
Solicitat de sursa citată, Gheorghe Begu a refuzat categoric să vorbească despre accidentul de pe viaduct.
Întregul articol îl puteți citi pe Jurnal.md.
Citește și:
Accidente grave în Capitală: Două persoane se zbat între viață și moarte
Detalii noi despre accidentul de pe viaduct: Femeia lovită e o pasageră
Tragedia de pe viaduct: Care este starea șoferiței lovite de BMW
Apel disperat al tinerei accidentate pe viaduct: Vreau să trăiesc
Tânăra schilodită pe viaduct era dansatoare: Apelul surorii sale
Accidentul de pe viaduct: S-a pornit o cauză penală. Ce spune șeful IGP
Grosu, despre accidentul de pe viaduct: Legislația trebuie înăsprită
Mama fetei schilodite pe viaduct: E greu să știu că nu-i pot lua durerea
Primăria alocă 250.000 de lei pentru tânăra rămasă fără picioare