Asfalt proaspăt, nervi vechi: Lucrările la podul Mihai Viteazul continuă
Lucrările de reparație capitală a podului de pe strada Mihai Viteazul din Chișinău continuă. Muncitorii aplică cel de-al doilea strat de asfalt pe a doua porțiune a podului, iar săptămâna viitoare va fi aplicat și stratul de uzură. Deși inițial se estima că lucrările vor fi gata într-un interval mai scurt, realitatea din teren a dus la extinderea calendarului de execuție.

Municipalitatea dă asigurări că lucrările vor fi finalizate în acest an, însă șoferii privesc cu scepticism noile termene, având în vedere precedentele întârzieri. Până atunci, circulația în zonă rămâne o provocare pentru toți participanții la trafic, transmite Știri.md cu referire la moldova1.md.
„Cred că vor termina lucrările. - Credeți că în curând? - Da, deja merge spre aceasta. Sperăm că autoritățile au grijă de aceasta.”
„Probabil, în jumătate de an. Așa cred eu, dacă o să lucreze în două schimburi, dar dacă o să lucreze ca în anii precedenți, atunci un an.”
„Este posibilitate să închidă și a doua parte, să facă trotuarul, așa că vedem... Merg pe aici în fiecare zi. Stau 30 de minute în ambuteiaje, vin de pe Petricani și în fiecare dimineață stau câte jumătate de oră.”
„În fiecare zi merg, în fiecare zi ambuteiaje. Așteptăm.”
Podul de pe strada Mihai Viteazul a intrat în reparație în anul 2022. Termenul-limită al lucrărilor a fost de atunci schimbat de câteva ori. Ultimul este sfârșitul anului curent. Valoarea totală a lucrărilor a fost estimată inițial la aproximativ 78 de milioane de lei, dar, între timp, suma a crescut până la 108 milioane de lei. Fiind un punct important de legătură între sectoarele Capitalei și asigurând trecerea peste râul Bâc, acest pod este una dintre cele mai aglomerate artere din oraș. Cu o lungime de aproximativ 300 de metri și o lățime de circa 30 de metri, podul a fost construit în anii '70.