main logo
534

ANTRIM a lansat o campanie dedicată cetățenilor din diasporă

Asociația Națională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM), în colaborare cu Poliția de Frontieră, au lansat campania „Hai la mine acasă!”.

ANTRIM a lansat o campanie dedicată cetățenilor din diasporă

Campania „Hai la mine acasă!” este dedicată cetățenilor din diasporă și moldovenilor, îndemnați de a-și cunoaște țara, pentru a putea, ulterior, să o promoveze printre cetățenii străini, transmite Știri.md.

Campania este o completare a acțiunii internaționale de promovare a Republicii Moldova ca destinație turistică „Be Our Guest” (Fii Oaspetele Nostru), realizate sub egida brandului național turistic „Pomul Vieții”.

Această inițiativă inspirațională este susținută de trei mesageri ai industriei turismului, Nata Albot, Misha Țurcanu și Adrian Ursu. 

Aceștia, prin intermediul rețelelor de socializare vor invita moldovenii să își împărtășească experiențele lor și le vor oferi ghiduri cu recomandări de călătorii.

„O tendință globală astăzi este că turiștii preferă să exploreze destinații mai puțin cunoscute, pentru care Moldova ar fi de interes, fiind situată în centrul Europei, cu o ofertă de turism de aventură ușoară, experiențe vinicole, gastronomie și ospitalitate autentică. Industria ospitalității poate genera dezvoltare economică și crea locuri de muncă în sate, iar diaspora și moldovenii sunt cei mai buni ambasadori și, în același timp, gazde minunate pentru oaspeții străini. Dacă măcar 10 % din diasporă ar aduce câte un oaspete acasă, statisticile ar arăta un număr dublu de turiști străini”, a declarat Emilian Dzugas, Președinte ANTRIM.

Astfel, bloggerul Mișa Țurcanu, jurnalista Nata Albot și interpretul Adrian Ursu se alătură campaniei și provoacă localnicii, diaspora și turiștii să-și folosească talentul de povestitor și creativitatea de a relata despre călătoria prin Moldova:

  • Postează un scurt video cu impresiile despre destinațiile și experiențele frumoase pe care le-ați vizitat împreună cu oaspeții tăi.
  • Etichetează în postare pe unul dintre cei trei mesageri ai campaniei: Mișa Țurcanu, Nata Albot sau Adrian Ursu.
  • Neapărat folosește hashtag-urile #hailamineacasa și #beourguest.
  • Accesează un kit digital cu sugestii de locuri și experiențe pe care le poți organiza în Moldova pe http://www.moldova.travel/.
  • Mișa Turcanu, Nata Albot și Adrian Ursu vor alege pe 15 Septembrie câte 3 câștigători, care vor fi premiați cu torbe pline de lucruri frumoase și utile cu logo-ul Moldovei, vinuri legendare și surprize. Câștigătorii vor fi aleși după originalitatea și creativitatea video-ului, dar și potrivit impactului pe rețelele de socializare, ceea ce ar include numărul de like-uri și share-uri. Fii creativ și activ!
  • Pentru cel mai inspirat participant se oferă un premiu mare: un weekend pentru 2 persoane la orice vinărie din țară*.

Cele mai captivante experiențe și noutăți din cadrul campaniei vor putea fi urmărite pe pagina de Facebook: Moldova: Discover the routes of life și pagina de Instagram Moldova.travel.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării