21 iulie, 15:50
397
0
#NeamPornit: Promovarea turismului local e o alternativă în pandemie
21 iulie, 15:50
397
0

Vizitarea locurilor turistice naționale a devenit alternativa cea mai potrivită în contextul crizei pandemice.

Foto: ecopresa.md

Agenția de Investiții, dar și alte organizații, inclusiv agenții turistice, au pornit campanii pentru promovarea intensă a obiectivelor turistice din țară, transmite Știri.md cu referire la IPN.

Potrivit Agenției de Investiții, la 16 iunie, în cadrul campaniei NeamPornit, a fost elaborat în premieră, împreună cu Magenta Consulting, un sondaj privind percepția moldovenilor față de turismul local. 

La studiu au participat circa 2100 de respondenți, cu vârstele cuprinse între 25 și 55 de ani. Potrivit rezultatelor, circa 71% din moldoveni sunt interesați să viziteze destinațiile turistice autohtone, iar doi din trei respondenți preferă odihna activă.

Tot în contextul campaniei #NeamPornit, Agenția de Investiții a inițiat cea mai cuprinzătoare hartă digitală de până acum. Pagina web conține hartă digitală interactivă și exhaustivă a destinațiilor turistice autohtone, obiectivele fiind clasificate în categorii ușor de accesat, în funcție de preferințele călătorilor.

Tot pentru promovarea turismului local, va porni în scurt timp și Maratonul #NeamPornit #Protejați, în cadrul căruia oricine poate participa și povesti despre destinațiile și experiențele turistice locale, promovând ideea de a călători responsabil și în siguranță, a menționat Rodica Verbeniuc, directorul general al Agenției de Investiții.

Din iunie, după două luni de izolare, după ce panica creată de COVID-19 s-a diminuat puțin, tot mai mulți clienți apelează la agenții de turism pentru a solicita vacanțe, excursii în Republica Moldova, menționează Sergiu Croitoru, fondator al organizației ”Cunoaște-ți Țara’’.

Cunoaște-ți Țara e o echipă de tineri care organizează excursii și drumeții în România și Republica Moldova. Scopul acestora este de a arăta tuturor frumusețile țării și de a descoperi obiective noi ce merită promovate.

"La momentul dat ne axăm pe Promovarea destinațiilor care „bucură ochii’’ și sunt necunoscute pentru marea majoritatea a cetățenilor Republicii Moldova: cascade, peșteri, grote, defileuri de la nordul țării (Trinca, Fetești, Gordinești, Cobani, Cheile Butești, Duruitoarea, Văratic); rezervații naturale-peisagistice, Lunca Prutului de Jos, Bordeiele de la Rogojeni, Naslavcea, Vadul Rașcov’’, adaugă fondatorul organizației.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter