162
0
Posturile TV din Moldova care au anunțat reduceri considerabile la reclamele electorale
162
0

Campania electorală pentru alegerile locale generale și alegerile parlamentare noi, din octombrie 2019, îi va costa mai puțin pe candidați, dat fiind că posturile tv au anunțat prețuri cu mult mai mici pentru publicitatea electorală.

Astfel, dacă în campania electorală din februarie 2019, posturile PRIME TV și Publika TV, al căror proprietar este ex-liderul Partidului Democrat Vladimir Plahotniuc, au stabilit un preț de 4.000 și, respectiv, 2000 de euro per minut, în campania din octombrie acestea și-au redus oferta cu 50 la sută. Mai multe posturi tv și-au publicat ofertele de vânzare a spațiului publicitar în scrutinele din octombrie 2019  (123). Media-azi.md le-a studiat și vine cu mai multe informații la acest capitol, transmite Știri.md cu referire la media-azi.md.

Astfel, în campania electorală din toamnă, PRIME TV va oferi spațiu publicitar electoral contra sumei de 2000 de euro, iar Publika TV va solicita doar 1000 de euro per minut. Chiar și așa, PRIME TV are cea mai scumpă ofertă pe piața publicitară electorală.

La posturile de televiziune Canal 2 și Canal 3, proprietarul cărora este oficial Oleg Cristal, fost consilier politic al lui Vladimir Plahotniuc, tariful pentru un minut de publicitate în campania electorală precedentă a fost de 1.500 de euro per/minut, iar pentru campania din octombrie curent Canal 2 a stabilit un tarif de 1.000 de euro, iar Canal 3 –  de 500 de euro per minut. 

Și la televiziunile afiliate lui Ilan Șor prețurile s-au redus. Un minut de publicitate la Televiziunea Centrală, care costa 1.500 de euro în campania electorală din februarie, va avea acum un preț de 500 de euro; iar Orhei TV solicită în prezent  500 de euro per minut, și nu 1000 de euro, ca în campania trecută.

Televiziunile afiliate socialiștilor, NTV Moldova și Exclusiv TV, deținute de deputatul socialist Corneliu Furculiță, nu și-au modificat tarifele, acestea rămânând la 500 de euro per minut. Postul de televiziune Accent TV, al cărui beneficiar este Vadim Ciubara, despre care jurnaliștii de investigație RISE Moldova au scris că ar fi „consilierul din umbră” al președintelui Igor Dodon și care intenționează să retransmită Pervîi Canal din Rusia, cere 75 de euro pentru un minut, față de 50 de euro în campania electorală precedentă.

Tot 1.000 de euro pentru un minut de publicitate solicită și posturile de televiziune – CTC Mega și Familia Domashniy.

Citește și
article image
Cinci priorități pe care le are Dorin Chirtoacă în...
0
357
article image
Ceban, către Năstase: Acordul semnat cu blocul ACUM pentru...
0
637
article image
Vlad Țurcanu s-a lansat în campanie cu critici la adresa...
0
371
article image
Cebotari îl acuză pe Năstase: Să nu-l lăsăm să ne fure...
3
487