main logo
1068

Cât costă să devii partener strategic sau sponsor al proiectului Târgul de Crăciun

La inițiativa Guvernului Republicii Moldova, proiectul „Târgul de Crăciun” lansat anul trecut, va avea o continuitate și în acest an şi se va desfășura în perioada 15 decembrie 2018 – 15 ianuarie 2019.

Cât costă să devii partener sau sponsor al proiectului Târgul de Crăciun

În acest scop sunt planificate activități dedicate sărbătorilor de iarnă și de promovare a produselor autohtone şi a potențialului turistic al Republicii Moldova, transmite Știri.md cu referire la mold-street.com.

O parte din acestea vor fi acoperite din alocaţiile de la bugetul de stat (între trei şi cinci milioane lei)

În acelaşi timp costurile pentru acest Târg pot fi acoperite şi din surse private.

De exemplu companiile au primit oferte de a deveni parteneri şi sponsori ai Târgului de Crăciun, iar tarifele sunt de la 20.000 de lei la circa un milion de lei.

„Târgul este un prilej interesant pentru companii de a-și spori vizibilitatea brandului, de a completa mixul de marketing cu soluții avantajoase de poziționare și, cel mai important, de a interacționa direct cu clienții", se menţionează în ofertă.

Iată care sunt tarifele pentru participarea la acest eveniment cultural în calitate de partener sau sponsor:

1. Partener strategic – un milion de lei
Aceasta oferă posibilitate companiei de a plasa Logo-ul său pe materialele promoționale în timpul evenimentului, inclusiv pe două ecrane, pe scene, pe bannere, pe photowall, în ghidul târgului şi pe toate materialele promoționale (pahare, căni, pungi ș.a).

În plus, denumirea companiei va fi menţionată şi verbal în cadrul manifestațiilor artistice ale evenimentului, dar şi în comunicatele de presă și emisiunile partenerilor media. 

Totodată compania va fi scutită de plata taxei de participare la târg, va beneficia şi de o căsuță branduită, dar şi de o petrecere de o oră cu Moș Crăciun în Căsuța lui Moș Crăciun/ invitați copii angajaților sau copii din casele de copii unde sunteți în calitate ca curatori.

2. Partener general - 600.000 de lei
Acest statut la fel oferă plasarea logo-ului companiei pe materialele promoționale în timpul evenimentului, dar nu pe toate scenele, menționarea verbală a companiei în cadrul manifestațiilor artistice, în materialelor promoționale, în materialele de presă și emisiunile partenerilor media. 

Compania nu va avea parte însă de petrecerea de o oră cu Moș Crăciun în Căsuța lui Moș Crăciun cu invitația copiilor angajaților sau copiilor din casele de copii unde sunteți în calitate ca curatori.

Urmează statutul sponsor principal cu un tarif de 300.000 de lei; sponsor - cu 200.000 de lei; sponsor - cu 100.000 de lei, 50.000 şi 20.000 de lei.

Menţionăm că Târgul se va desfășura pe strada 31 August, în perimetrul străzilor Mitropolit G. Bănulescu-Bodoni și A. Pușkin. 

Anul trecut, Târgul de Crăciun a înregistrat peste 1 milion de vizite (intrări), iar 5.369 de copii defavorizați social au vizitat Târgul cu sprijinul guvernului.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării