23 iunie, 13:52
0
1 201

Succesorul McDonald's în Rusia, încasări record: Cel mai popular produs

23 iunie, 13:52
0
1 201

Vkusno & tochka, ”Delicios și punct”, succesorul lanțului american de restaurante fast-food McDonald's în Rusia, se laudă încasări record după ce ar fi vândut 120.000 de hamburgeri în ziua deschiderii, potrivit lui Oleg Paroev, directorul companiei, relatează Le Figaro.

Succesorul McDonald's în Rusia, încasări record: Cel mai popular produsFoto: TASS

„În prima zi, am vândut aproape 120.000 de hamburgeri. Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri într-o singură de când McDonald's operează în Rusia”, a declarat Oleg Paroev pentru Reuters, transmite Știri.md cu referire la hotnews.ro.

Pe 12 și 13 iunie, 50 de restaurante ale noului brand s-au redeschis la Moscova și împrejurimi, după ce trei luni de zile restaurantele au fost închise.

S-au format cozi lungi în fața „vitrinei” fast-food-ului noului brand, situat în Piața Pușkin, din Moscova, unde s-a deschis primul restaurant McDonald’s din Rusia, în ianuarie 1990.

Directorul executiv al companiei, Oleg Paroev, a declarat pentru Reuters că nu se așteaptă ca o astfel de cerere să dureze. Cu toate acestea, speră să depășească obiectivul de creștere stabilit de noul proprietar, Alexander Govor, chiar înainte de termen.

Noul proprietar vrea să deschide mai multe restaurante

Govor intenționează să deschidă 1.000 de restaurante în patru-cinci ani, comparativ cu cele 850 de restaurante care erau deschise în trecut sub brandul McDonald's.

Alexander Govor, care conducea deja 25 de restaurante, a cumpărat în jur de 700, potrivit lui Oleg Paroev.

Succesorul lanțului McDonald's trebuie să schimbe rețetele

Creșterea noului grup s-ar putea confrunta cu anumite obstacole. De exemplu, lipsa din meniu a produselor emblematice ale McDonald's.

„Am fost nevoiți să retragem anumite produse pentru că aveau o conexiune prea strânsă cu McDonald’s, precum McFlurry și Big Mac”, a explicat recent Oleg Paroïev.

„Este o pierdere mare”, a recunoscut el pentru Reuters, adăugând că rețetele de înlocuire sunt în lucru.

De asemenea, băutura acidulată Coca-Cola va dispărea în curând în Rusia. Stocurile se epuizează, iar compania caută un nou furnizor de băuturi. Înființarea noului brand va dura, dar Oleg Paroev este optimist. ”Oaspeții noștri se vor obișnui cu noul nume”, promite el.

„În prima zi, am vândut aproape 120.000 de hamburgeri. Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri într-o singură de când McDonald's operează în Rusia”, a declarat Oleg Paroev pentru Reuters, transmite Știri.md cu referire la hotnews.ro.

Pe 12 și 13 iunie, 50 de restaurante ale noului brand s-au redeschis la Moscova și împrejurimi, după ce trei luni de zile restaurantele au fost închise.

S-au format cozi lungi în fața „vitrinei” fast-food-ului noului brand, situat în Piața Pușkin, din Moscova, unde s-a deschis primul restaurant McDonald’s din Rusia, în ianuarie 1990.

Directorul executiv al companiei, Oleg Paroev, a declarat pentru Reuters că nu se așteaptă ca o astfel de cerere să dureze. Cu toate acestea, speră să depășească obiectivul de creștere stabilit de noul proprietar, Alexander Govor, chiar înainte de termen.

Noul proprietar vrea să deschide mai multe restaurante

Govor intenționează să deschidă 1.000 de restaurante în patru-cinci ani, comparativ cu cele 850 de restaurante care erau deschise în trecut sub brandul McDonald's.

Alexander Govor, care conducea deja 25 de restaurante, a cumpărat în jur de 700, potrivit lui Oleg Paroev.

Succesorul lanțului McDonald's trebuie să schimbe rețetele

Creșterea noului grup s-ar putea confrunta cu anumite obstacole. De exemplu, lipsa din meniu a produselor emblematice ale McDonald's.

„Am fost nevoiți să retragem anumite produse pentru că aveau o conexiune prea strânsă cu McDonald’s, precum McFlurry și Big Mac”, a explicat recent Oleg Paroïev.

„Este o pierdere mare”, a recunoscut el pentru Reuters, adăugând că rețetele de înlocuire sunt în lucru.

De asemenea, băutura acidulată Coca-Cola va dispărea în curând în Rusia. Stocurile se epuizează, iar compania caută un nou furnizor de băuturi. Înființarea noului brand va dura, dar Oleg Paroev este optimist. ”Oaspeții noștri se vor obișnui cu noul nume”, promite el.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...