Prima țară care interzice publicitatea pentru Shein și Temu
Senatul Franței a aprobat versiune revizuită a unei legi care reglementează moda fast-fashion şi atacă direct Shein şi Temu.

Are drept scop reducerea impactului de mediu al industriei textile. Odată implementată, legea ar interzice publicitatea realizată de platforme chineze de comerţ online, precum Shein și Temu, transmite Știri.md cu referire la observatornews.md.
Criticii susțin că hainele cu prețuri foarte mici ale acestora încurajează consumul excesiv și risipa, ceea ce amplifică impactul negativ al sectorului textil asupra mediului. Shein susţine că nu este o companie de fast fashion şi precizează că modelul său de afaceri face parte din soluție, nu din problemă.
Dar, în contextul competiției generate de produsele de pe Shein şi Temu, mai multe branduri franceze se confruntă cu dificultăți majore. Unele au intrat în lichidare, în timp ce altele tocmai au intrat în insolvență din luna mai. Noua lege este de natură să prevină apariţia unor noi falimente, susţin criticii actului normativ.