main logo
796

Într-un hotel din Las Vegas a apărut un robot-gazdă pe nume Oto

În Las Vegas, la hotelul Otonomus, care se poziționează ca „primul hotel din lume bazat pe IA”, a apărut un nou angajat, un robot umanoid pe nume Oto.

Într-un hotel din Las Vegas a apărut un robot-gazdă pe nume OtoFoto: imagine simbol

El ocupă funcția de „responsabil de atmosferă” (Chief Vibes Officer) și întâmpină oaspeții în lobby, transmite Știri.md cu referire la point.md.

Industria hotelieră modernă este nevoită să echilibreze constant între automatizarea proceselor și oferirea unui serviciu personalizat. Oto este o încercare de a rezolva această problemă. Robotul poate oferi oaspeților o experiență interactivă și, în același timp, de înaltă tehnologie. Androidul cu față întunecată și ochi strălucitori proiectați poate spune glume, împărtăși fapte istorice și oferi recomandări.

Interacțiunea cu Oto amintește de comunicarea cu ChatGPT sau Grok. Oaspeții pot adresa androidului întrebări și pot primi răspunsuri în peste 50 de limbi. De asemenea, robotul este integrat în sistemul hotelului și poate ajuta la înregistrare sau la crearea unei solicitări de servicii, de exemplu, pentru livrarea unor prosoape suplimentare.

Oto a fost dezvoltat de start-upul californian IntBot, care își propune să creeze roboți umanoizi pentru sectorul serviciilor. Deși acum prezența robotului este mai degrabă de natură recreativă, acesta demonstrează cum inteligența artificială (IA) și robotica pot fi integrate în industria ospitalității.

Apariția lui Oto are loc pe fundalul declinului turismului în Las Vegas, iar hotelul speră, probabil, că o astfel de experiență unică va atrage noi vizitatori.

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării