24 noiembrie, 12:44
1
2 102

Cine va primi toată berea interzisă pe stadioanele din Qatar

24 noiembrie, 12:44
1
2 102

Decizia de ultim moment a Qatarului de a interzice alcoolul pe stadioanele Cupei Mondiale la fotbal a lăsat producătorul american de bere cu un stoc imens în depozite. Budweiser a găsit, totuși, o soluție inedită.

Cine va primi toată berea interzisă pe stadioanele din QatarFoto: Twitter.com/Budweiser

Echipa care va câștiga finala Cupei Mondiale, care se va juca pe 18 decembrie pe stadionul Lusail, va aduce acasă nu doar cel mai important trofeu din fotbal și premiul de 42 de milioane de dolari oferit de FIFA, ci și un munte de cutii de bere, transmite Știri.md cu referire la spotmedia.ro.

Budweiser a anunțat că va dona toată berea nevândută țării care va câștiga Cupa Mondială, pentru că dorește să le ofere sărbătoarea de pe stadioanele Cupei Mondiale fanilor țării învingătoare.

"O nouă zi, un nou tweet. Țara câștigătoare primește Buds. Cine le va primi?", se arată într-un mesaj postat pe Twitter de compania americană, alături de o imagine cu stocuri mari de bere din depozit.

Compania a confirmat decizia într-un comunicat transmis CNN. "Vom găzdui sărbătoarea supremă a competiției pentru țara câștigătoare. Fiindcă pentru fanii câștigători înseamnă că au cucerit lumea. Mai multe detalii vor fi anunțate când ne vom apropia de finală", a transmis Anheuser-Busch, purtătoarea de cuvânt a companiei.

Săptămâna trecută, cu doar câteva zile înainte de startul turneului final al Cupei Mondiale, Qatar a anunțat că pe cele opt stadioane nu se va vinde alcool. Fanilor le-a rămas o singură opțiune, să cumpere bere fără alcool Bud Zero, produsă de Budweiser, unul dintre cei mai importanți sponsori ai competiției FIFA.

Qatar, stat musulman foarte conservator, reglementează strict vânzarea și consumul de alcool. În septembrie, autoritățile au anunțat că fanii care dețin bilete la meciuri vor putea cumpăra bere cu trei ore înainte de începerea partidelor și la o oră după fluierul final, însă nu și în timpul acestora.

Înaintea acestui anunț, președintele FIFA, Gianni Infantino, a declarat că organizația nu a reușit să convingă guvernul Qatarului să mențină decizia inițială de a permite vânzarea berii.

"Ei bine, asta e ciudat", a reacționat Budweiser într-un mesaj pe Twitter șters după scurt timp.

Budweiser este sponsor al Cupei Mondiale încă din 1986. Potrivit CNN, compania AB InBev care deține Budweiser a plătit 75 de milioane de dolari prin contracte de sponsorizare încheiate cu FIFA.

Echipa care va câștiga finala Cupei Mondiale, care se va juca pe 18 decembrie pe stadionul Lusail, va aduce acasă nu doar cel mai important trofeu din fotbal și premiul de 42 de milioane de dolari oferit de FIFA, ci și un munte de cutii de bere, transmite Știri.md cu referire la spotmedia.ro.

Budweiser a anunțat că va dona toată berea nevândută țării care va câștiga Cupa Mondială, pentru că dorește să le ofere sărbătoarea de pe stadioanele Cupei Mondiale fanilor țării învingătoare.

"O nouă zi, un nou tweet. Țara câștigătoare primește Buds. Cine le va primi?", se arată într-un mesaj postat pe Twitter de compania americană, alături de o imagine cu stocuri mari de bere din depozit.

Compania a confirmat decizia într-un comunicat transmis CNN. "Vom găzdui sărbătoarea supremă a competiției pentru țara câștigătoare. Fiindcă pentru fanii câștigători înseamnă că au cucerit lumea. Mai multe detalii vor fi anunțate când ne vom apropia de finală", a transmis Anheuser-Busch, purtătoarea de cuvânt a companiei.

Săptămâna trecută, cu doar câteva zile înainte de startul turneului final al Cupei Mondiale, Qatar a anunțat că pe cele opt stadioane nu se va vinde alcool. Fanilor le-a rămas o singură opțiune, să cumpere bere fără alcool Bud Zero, produsă de Budweiser, unul dintre cei mai importanți sponsori ai competiției FIFA.

Qatar, stat musulman foarte conservator, reglementează strict vânzarea și consumul de alcool. În septembrie, autoritățile au anunțat că fanii care dețin bilete la meciuri vor putea cumpăra bere cu trei ore înainte de începerea partidelor și la o oră după fluierul final, însă nu și în timpul acestora.

Înaintea acestui anunț, președintele FIFA, Gianni Infantino, a declarat că organizația nu a reușit să convingă guvernul Qatarului să mențină decizia inițială de a permite vânzarea berii.

"Ei bine, asta e ciudat", a reacționat Budweiser într-un mesaj pe Twitter șters după scurt timp.

Budweiser este sponsor al Cupei Mondiale încă din 1986. Potrivit CNN, compania AB InBev care deține Budweiser a plătit 75 de milioane de dolari prin contracte de sponsorizare încheiate cu FIFA.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...

Loading...