15 septembrie, 02:430
202

Trei sfaturi de la Microsoft pentru companiile cu model de lucru hibrid

15 septembrie, 02:430
202

În contextul pandemiei COVID-19, care a impus reguli stricte pentru toate companiile, Microsoft oferă 3 sfaturi pe care firmele le pot pune în practică, în contextul în care angajații lucrează după modelul de lucru hibrid și trebuie să se adapteze la noile tehnologii.

Trei sfaturi de la Microsoft pentru companiile cu model de lucru hibrid

Conform gigantului tech, un echipament audio bun, utilizarea propriului laptop și colaborarea sunt cele 3 practici bune pe care organizațiile sau companiile le pot introduce în munca de acasă, transmite Știri.md cu referire la startupcafe.ro.

Atunci când este vorba despre a participa online la o ședință, ar fi bine ca persoanele să își aducă propriul laptop și să se asigure că au camera pornită, dar microfonul și sunetul oprite.

În cazul în care au întrebări, acestea pot scrie în chat, pot reacționa în timp real și pot ridica mâna dacă au ceva de spus.

De asemenea, colaborarea înseamnă că este recomandată desemnarea unei persoane responsabile cu organizarea fiecărei întâlniri, care să comunice eficient cu angajații.

Cum s-au adaptat angajații la munca hibrid: cazul Microsoft

Pandemia COVID-19 a forțat angajatorii și angajații să găsească soluții pentru a-și continua activitatea. Munca în sistem hibrid a fost, de asemenea, valabilă și pentru Microsoft.

Astfel, 160.000 de angajați ai Microfost au lucrat de acasă și alte 25.000 de persoane care au fost angajate pe parcurs au început să lucreze tot de la distanță, potrivit unui raport realizat de Work Trend Index.

Conform studiului, procentul de angajați ai companiei care afirmă că au sentimentul de incluziune este la un nivel de 90%.

Studiul se referă la angajații Microsoft din peste 100 de țări din întreaga lume și arată că deși munca hibridă este un proces complex, flexibilitatea, stilurile de lucru diferite și o cultură bazată pe încredere pot facilita adaptarea mai rapidă la noul context.

Potrivit raportului, 58% dintre angajații care intenționează să petreacă cel mai mult, dar și cel mai puțin timp la birou au același motiv: să găsească modalitatea prin care să se poată concentra cât mai bine și să fie cât mai productivi.

Pe de altă parte, 45% dintre manageri intenționează să-și petreacă o parte mare din timpul lor lucrând de la birou, procentul fiind mai mare decât cel al angajaților care vor să lucreze în mod fizic (39%).

Chiar și așa, respondenții (n.r. angajații Microsoft) susțin că intenționează să meargă la birou într-o măsură mai mare decât se așteaptă managerii, lucru pe care directorul general al Microsoft îl numește Paradoxul muncii hibride.

CEO-ul gigantului tech, Satya Nadella, spune că „noile date arată că nu există o abordare unică pentru munca hibridă, deoarece așteptările angajaților sunt în continuă schimbare. Singura modalitate prin care organizațiile pot rezolva această situație este adoptarea unui model operațional flexibil, inclusiv în ceea ce privește modalitățile de lucru ale angajaților, unde locuiesc aceștia și cum abordează procesul de afaceri”.

Conform gigantului tech, un echipament audio bun, utilizarea propriului laptop și colaborarea sunt cele 3 practici bune pe care organizațiile sau companiile le pot introduce în munca de acasă, transmite Știri.md cu referire la startupcafe.ro.

Atunci când este vorba despre a participa online la o ședință, ar fi bine ca persoanele să își aducă propriul laptop și să se asigure că au camera pornită, dar microfonul și sunetul oprite.

În cazul în care au întrebări, acestea pot scrie în chat, pot reacționa în timp real și pot ridica mâna dacă au ceva de spus.

De asemenea, colaborarea înseamnă că este recomandată desemnarea unei persoane responsabile cu organizarea fiecărei întâlniri, care să comunice eficient cu angajații.

Cum s-au adaptat angajații la munca hibrid: cazul Microsoft

Pandemia COVID-19 a forțat angajatorii și angajații să găsească soluții pentru a-și continua activitatea. Munca în sistem hibrid a fost, de asemenea, valabilă și pentru Microsoft.

Astfel, 160.000 de angajați ai Microfost au lucrat de acasă și alte 25.000 de persoane care au fost angajate pe parcurs au început să lucreze tot de la distanță, potrivit unui raport realizat de Work Trend Index.

Conform studiului, procentul de angajați ai companiei care afirmă că au sentimentul de incluziune este la un nivel de 90%.

Studiul se referă la angajații Microsoft din peste 100 de țări din întreaga lume și arată că deși munca hibridă este un proces complex, flexibilitatea, stilurile de lucru diferite și o cultură bazată pe încredere pot facilita adaptarea mai rapidă la noul context.

Potrivit raportului, 58% dintre angajații care intenționează să petreacă cel mai mult, dar și cel mai puțin timp la birou au același motiv: să găsească modalitatea prin care să se poată concentra cât mai bine și să fie cât mai productivi.

Pe de altă parte, 45% dintre manageri intenționează să-și petreacă o parte mare din timpul lor lucrând de la birou, procentul fiind mai mare decât cel al angajaților care vor să lucreze în mod fizic (39%).

Chiar și așa, respondenții (n.r. angajații Microsoft) susțin că intenționează să meargă la birou într-o măsură mai mare decât se așteaptă managerii, lucru pe care directorul general al Microsoft îl numește Paradoxul muncii hibride.

CEO-ul gigantului tech, Satya Nadella, spune că „noile date arată că nu există o abordare unică pentru munca hibridă, deoarece așteptările angajaților sunt în continuă schimbare. Singura modalitate prin care organizațiile pot rezolva această situație este adoptarea unui model operațional flexibil, inclusiv în ceea ce privește modalitățile de lucru ale angajaților, unde locuiesc aceștia și cum abordează procesul de afaceri”.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...