21 iunie, 15:30
0
433

TikTok se angajează să își alinieze practicile la Codul european

21 iunie, 15:30
0
433

TikTok s-a angajat să-și modifice practicile, astfel încât să se alinieze la regulile UE privind protecția consumatorilor.

TikTok se angajează să își alinieze practicile la Codul europeanFoto: Shutterstock

Comisia Europeană a anunțat marți că TikTok s-a angajat să își schimbe practicile pentru a se alinia la regulile UE, pentru a-și proteja astfel mai bine consumatorii, transmite Știri.md cu referire la Stirileprotv.ro.

Potrivit sursei citate, ”platforma de socializare nu a reușit să protejeze copiii de reclamele ascunse și de conținutul neadecvat”.

”Toate platformele de social media sunt obligate să respecte regulile și să se asigure că consumatorii pot identifica cu ușurință conținutul comercial, inclusiv atunci când sunt promovate de influenți. 

Salutăm angajamentul TikTok pentru mai multă transparență în modul în care își desfășoară activitatea de afaceri. 

Datorită dialogului nostru, consumatorii vor putea vedea toate tipurile de reclame la care sunt expuși atunci când folosesc această platformă. 

În ciuda angajamentului de astăzi, vom continua să monitorizăm situația în viitor, acordând o atenție deosebită efectelor asupra tinerilor utilizatori”, a declarat Didier Reynders, comisarul european pentru Justiție.

Comisia Europeană a anunțat marți că TikTok s-a angajat să își schimbe practicile pentru a se alinia la regulile UE, pentru a-și proteja astfel mai bine consumatorii, transmite Știri.md cu referire la Stirileprotv.ro.

Potrivit sursei citate, ”platforma de socializare nu a reușit să protejeze copiii de reclamele ascunse și de conținutul neadecvat”.

”Toate platformele de social media sunt obligate să respecte regulile și să se asigure că consumatorii pot identifica cu ușurință conținutul comercial, inclusiv atunci când sunt promovate de influenți. 

Salutăm angajamentul TikTok pentru mai multă transparență în modul în care își desfășoară activitatea de afaceri. 

Datorită dialogului nostru, consumatorii vor putea vedea toate tipurile de reclame la care sunt expuși atunci când folosesc această platformă. 

În ciuda angajamentului de astăzi, vom continua să monitorizăm situația în viitor, acordând o atenție deosebită efectelor asupra tinerilor utilizatori”, a declarat Didier Reynders, comisarul european pentru Justiție.

Publicitate
Publicitate
Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter
Publicitate

Loading...

Loading...