TikTok devine librărie: Cărțile recomandate vor fi disponibile în aplicație
TikTok va avea o nouă opțiune, dată fiind comunitatea iubitorilor de lectură, aflată în continuă creștere.
TikTok s-a dovedit a fi o modalitate de mare succes de a promova cărțile în ultimii ani, editorii atribuind popularitatea cărților precum It Ends With Us de Colleen Hoover și The Seven Husbands of Evelyn Hugo de Taylor Jenkins Reid, în mare parte, recomandărilor din aplicație. Acum, TikTok a decis să vândă cărți în mod direct, anunțând parteneriate cu editorii HarperCollins UK, WH Smith, Bloomsbury și bookshop.org, care vor vinde cărți prin intermediul pieței online TikTok, transmite Știri.md cu referire la dcnews.ro.
#BookTok este unul dintre cele mai populare hashtag-uri ale platformei de socializare, ajungând până în prezent la peste 90 de miliarde de vizualizări și, drept urmare, TikTok a format mai multe parteneriate pe baza succesului avut, inclusiv cu festivalul Hay și cu editorul Penguin Random House (PRH), din septembrie, utilizatorii aplicației putând eticheta orice titlu PRH în videoclipurile lor.
Cu toate acestea, aceste noi parteneriate marchează o premieră pentru utilizatorii care au putut cumpăra cărți direct prin TikTok. Orice comerciant înscris la TikTok Shop poate face publicitate și vinde produse utilizatorilor din cadrul aplicației. Piața s-a extins treptat pentru a include articole de modă, electronice de larg consum, produse de înfrumusețare și produse proaspete ori congelatem iar acum cărți.
Spune-ne opinia ta