main logo
415

Instagram: Vedetele profită de o nouă meserie care le aduce un venit bun

Reţeaua de socializare Instagram a depăşit pragul de un miliard de utilizatori. Vedetele profită de această creştere şi, pentru că strâng milioane de vizualizări.

Instagram: Vedetele profită de o nouă meserie care le aduce un venit bun

Încasează sume ameţitoare ca să facă reclamă unor produse şi companii. Iar totul duce la o nouă meserie virtuală. Tinerii vor să devină „influenceri”. Adică oameni de a căror părere ţin cont mulţi alţii, transmite Știri.md cu referire la digi24.ro.

Frumoasă, celebră şi bogată, vedeta Instagramului Selena Gomez are 149 de milioane de urmăritori, adică mai multe persoane decât populația Rusiei. Fanii o sorb din priviri şi se năpustesc la butonul de like când îi văd fotografiile. 

O poză recentă a fost apreciată de aproape 11 milioane şi jumătate de oameni, cât populaţia Greciei. Alaiul impresionant de admiratori a ajutat-o să semneze un contract de invidiat cu o companie de articole sportive din Germania, a treia ca mărime din lume, care are însă de 15 ori mai puţini urmăritori decât vedeta din Statele Unite.

Unul dintre cei mai buni fotbalişti din lume, Cristiano Ronaldo, are pe lângă un salariu fabulos, 162 de milioane de următori pe Instagram. 

Fotografia în care se mândreşte cu al cincilea trofeu Champions League cucerit a fost apreciată de peste nouă milioane şi jumătate de pământeni. Iar faima îi aduce şi mai mulţi bani: 750 de mii de dolari pentru o poză sponsorizată. Iar contractul cu o firmă de suplimente nutritive l-a făcut mai bogat cu aproape două milioane şi jumătate de dolari.

Cum se ajunge însă la sute de mii de dolari pentru o fotografie publicată? Simplu...o postare pe un cont de Instagram cu 10 mii de urmăritori poate ajunge în medie la cel puţin cinci mii de oameni, în timp ce pe Facebook ajunge la doar o mie de utilizatori, potrivit publicaţiei de business NewMoney.

În plus, în comparaţie cu Facebook, Instagram are utilizatori mai tineri, iar asta o face mai atractivă pentru campanii de marketing. 

Cea mai cunoscută reţea de socializare pierde două milioane de oameni anual, iar Instagram are o rată mai mare de creştere a numărului de utilizatori decât Facebook şi este de aşteptat să o întreacă în următorii cinci ani, adică să sară de două miliarde de utilizatori activi pe lună.

„Tinerii s-au mutat de pe Facebook deoarece au început să stea părinţii pe Faccebook. Poate nu vrei să vadă ce postezi maică-ta şi taică-tu. Şi atunci te muţi unde nu sunt, şi părinţii nu au cont de Instagram”, spune Doru Pelivan.

Firesc, vedetele noastre se mută şi ele pe Instagram, unde migrează publicul lor tânăr.

Andreea Bălan, vedetă de muzică pop-dance, şi influenceri ca Nicole Cherry sau Bianca Adam, alias Tequila, au făcut publice preţuri care pot ajunge la 2.500 de euro pentru o colaborare la o campanie de promovare, Instagramul este pe val şi în România. 

Cele mai recente date disponibile arată că în urmă cu un an erau peste un milion de utilizatori, care într-o singură lună au postat mai mult de un milion şi jumătate de fotografii şi filmări, care au atras peste 200 de milioane de likeuri. O piaţă enormă aşadar. De care profită şi starurile de la noi.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării