2 august, 08:52
0
350

Apple schimbă magazinul său de aplicații: Cu ce te stresează în AppStore

2 august, 08:52
0
350

Apple își extinde activitatea de publicitate și adaugă două noi spații publicitare în App Store.

Apple schimbă magazinul său de aplicații: Cu ce te stresează în AppStoreFoto: Profimedia

În prezent, App Store are două spații publicitare: unul în fila principală „Căutare” și unul în rezultatele căutării, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.

Noile destinații de plasare publicitare din App Store vor permite dezvoltatorilor să plaseze anunțuri în afara filei Căutare și a rezultatelor căutării. De altfel, există un nou slot de publicitate care vine pe pagina de pornire „Today” a App Store.

A doua nouă destinație de plasare publicitară vine direct în paginile produselor.

Asta înseamnă că dezvoltatorii vor putea acum să plaseze anunțuri pe paginile de produse pentru alte aplicații. Acest loc este situat în partea de jos a paginii produsului, sub secțiunea banner care arată alte aplicații ale dezvoltatorului respectiv.

”Apple Search Ads aduce noi oportunități”

Dezvoltatorii nu vor putea viza o anumită aplicație atunci când licitează pentru plasarea anunțurilor pe pagina de produs. De exemplu, Twitter nu ar putea să vizeze Tweetbot în mod specific. Cu toate acestea, reclamele vor fi relevante pentru fiecare dintre paginile produsului. Aceasta înseamnă că ai putea vedea anunțuri pentru concurenții direcți pe paginile aplicației.

Apple a explicat că aceste noi plasări de publicitate oferă dezvoltatorilor o modalitate suplimentară de a viza și de a ajunge la noi clienți, respectând în același timp angajamentul de confidențialitate al Apple.

”Apple Search Ads oferă dezvoltatorilor de toate dimensiunile oportunități de a-și dezvolta afacerea. La fel ca și celelalte oferte de publicitate ale noastre, aceste noi plasări de anunțuri sunt construite pe aceeași bază – vor conține numai conținut din paginile de produse aprobate de aplicații App Store și vor respecta aceleași standarde riguroase de confidențialitate”, a declarat compania.

Noile destinații de plasare a anunțurilor vor începe să apară în App Store în curând pentru testare, dar nu există detalii despre când se va întâmpla exact acest lucru.

În prezent, App Store are două spații publicitare: unul în fila principală „Căutare” și unul în rezultatele căutării, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.

Noile destinații de plasare publicitare din App Store vor permite dezvoltatorilor să plaseze anunțuri în afara filei Căutare și a rezultatelor căutării. De altfel, există un nou slot de publicitate care vine pe pagina de pornire „Today” a App Store.

A doua nouă destinație de plasare publicitară vine direct în paginile produselor.

Asta înseamnă că dezvoltatorii vor putea acum să plaseze anunțuri pe paginile de produse pentru alte aplicații. Acest loc este situat în partea de jos a paginii produsului, sub secțiunea banner care arată alte aplicații ale dezvoltatorului respectiv.

”Apple Search Ads aduce noi oportunități”

Dezvoltatorii nu vor putea viza o anumită aplicație atunci când licitează pentru plasarea anunțurilor pe pagina de produs. De exemplu, Twitter nu ar putea să vizeze Tweetbot în mod specific. Cu toate acestea, reclamele vor fi relevante pentru fiecare dintre paginile produsului. Aceasta înseamnă că ai putea vedea anunțuri pentru concurenții direcți pe paginile aplicației.

Apple a explicat că aceste noi plasări de publicitate oferă dezvoltatorilor o modalitate suplimentară de a viza și de a ajunge la noi clienți, respectând în același timp angajamentul de confidențialitate al Apple.

”Apple Search Ads oferă dezvoltatorilor de toate dimensiunile oportunități de a-și dezvolta afacerea. La fel ca și celelalte oferte de publicitate ale noastre, aceste noi plasări de anunțuri sunt construite pe aceeași bază – vor conține numai conținut din paginile de produse aprobate de aplicații App Store și vor respecta aceleași standarde riguroase de confidențialitate”, a declarat compania.

Noile destinații de plasare a anunțurilor vor începe să apară în App Store în curând pentru testare, dar nu există detalii despre când se va întâmpla exact acest lucru.

Ați depistat o greșeală? Evidențiați cuvântul și apăsați
ctrl
+
enter

Loading...

Loading...