main logo
1755

Premier Energy: Nu suntem responsabili de deconectările de apă

„Premier Energy” susține că nu se face responsabilă de posibilele deconectări de apă efectuate azi de SA „Apă-Canal Chișinău”.

Premier Energy: Nu suntem responsabili de deconectările de apăFoto: Știri.md

Întreprinderea reiterează că cele două locuri de consum al energiei electrice deconectate astăzi vizează doar blocul administrativ al SA „Apă-Canal Chișinău”, transmite Știri.md.

Potrivit întreprinderii, nici un alt loc de consum care face parte din procesul tehnologic de funcționare a sistemelor de apeduct, canalizare și furnizare a agentului termic nu a fost deconectat de la energia electrică.

În context, „Premier Energy” atenționează că eventualele probleme legate de furnizarea apei la anumite adrese ar putea fi de ordin tehnic și țin de modul de gestionare a serviciului de către SA „Apă-Canal Chișinău”.

Întreprinderea mai menționează că a fost nevoită să recurgă la aceste măsuri în conformitate cu prevederile legale, stipulate și în contractul de furnizare a energiei electrice cu SA „Apă-Canal Chișinău”, pentru a nu admite creșterea în continuare a datoriei, care la ziua de azi constituie 68,6 milioane de lei.

Totodată, întreprinderea își exprimă speranța că SA „Apă-Canal Chișinău” va prezenta în termeni cât mai restrânși soluții eficiente pentru stingerea datoriei și pe viitor va achita la timp facturile curente, pentru a preveni apariția unor situații similare, care afectează grav ambele părți.

Citește și: 

Ceban atenționează: Străzile pe care azi ar putea lipsi apa din robinete

Generatorul de la Apă-Canal nu funcționează: Sunt riscuri de deconectări

Spune-ne opinia ta

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării