main logo
346

Mai mulți beneficiarii de asistență oferită de centrul de apel al CTIF în anul 2018

Numărul persoanelor care au solicitat, în anul 2018, asistență consultativă și tehnică din partea Centrului de Apel al Centrului de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) a crescut, față de anul 2017, cu 21,5% și a constituit peste 176.000.

Mai mulți beneficiarii de asistență oferită de centrul de apel al CTIFMai mulți beneficiarii de asistență oferită de centrul de apel al CTIF

Potrivit instituției, practic toate persoanele care au adresat cereri de acordare a asistenței la telefonul Centrului de apel 0 8000 1525 au primit răspunsurile în termenele stabilite, transmite Știri.md cu referire la Moldpres

Conform unui raport al Direcției asistență clienți care deservește Centrul de apel, cele mai multe cereri de acordare a asistenței – peste 138 mii - au parvenit de la agenți economici. De la persoane fizice au fost recepționate circa 24.800 de cereri, iar de la autoritățile și instituțiile publice – peste 13.600.

Totodată, anul trecut, operatorii Centrului de apel au recepționat și au răspuns la peste 207.000 de apeluri telefonice și la 4.500 de solicitări prin poșta electronică.

Cele mai frecvente întrebări adresate Centrului de Apel au vizat aspecte legate de procedura de obținere/prelungire a semnăturii electronice, utilizarea Sistemului Informațional Automatizat (SIA) Declarația electronică, a portalului www.servicii.sfs.md, a sistemului MTender, precum și de aplicarea Legii cu privire la sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.

Centrul de Apel cu numărul 0 8000 1525 funcționează zilnic, de luni până vineri, între orele 08:00 și 17:00. Apelurile la acest telefon sunt gratuite și pot fi efectuate din orice localitate de la telefon fix sau mobil.

Selectați modul de afișare a știrilor în flux

Expediați-ne o știre

Ați aflat ceva interesant? Împărtășiți știrea cu toată lumea!
Prin apăsarea butonului «Adăugați» D-vstră acceptați condițiile publicării